Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Hallo,
Sinds een maand of 2 3 is mijn factuur gestegen met +- 11€ zonder dat ik echt weet waarom. Ik heb ook bericht gekregen dat ik blijkbaar nieuwe diensten had "besteld" echter kan ik er op mijn facturen niets van terug vinden. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi @Josette.
Deze mail heb ik blijkbaar gemist dan. Enkel mail gekregen dat ik nieuwe diensten had besteld maar bij mijn weten niets nieuws besteld. Waarschijnlijk zal jouw antwoord wel het meest voor de hand liggend zijn. Bedankt
Je kunt in My Orange en de klantenzone ook je gedetailleerde factuur bezien, @Kenneth1982
En die vergelijken met deze van een maand of 3, 4 geleden
Hoi @Gregory
Bedankt voor uw antwoord. Ga ik zeker eens bekijken.
@Kenneth1982 een goedemiddag,
je hebt dan waarschijnlijk de mail niet gelezen ie iedereen heeft mogen ontvangen.
Het word iets duurder, zoals overal en alles, maar je krijgt ook meer data.
Hoi @Josette.
Deze mail heb ik blijkbaar gemist dan. Enkel mail gekregen dat ik nieuwe diensten had besteld maar bij mijn weten niets nieuws besteld. Waarschijnlijk zal jouw antwoord wel het meest voor de hand liggend zijn. Bedankt