Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-09-22 17h50
Antwoorden: 10 antwoorden
Waarom slaagt men er niet in om het factuur niet op het juiste bedrag te krijgen ? En is er mss een mogenlijkheid om op een andere manier te comuniceren met de klantendienst dan via de telefoon ? Na 7 x bellen over hetzelfde probleem dat dan toch weer niet lukt om het juist te krijgen en de uren wachttijd heb ik geen zin meer om via telefoon te comuniceren met dit comunicatiebedrijf . Dus mocht er een mogenlijkheid bestaan om dit via mail te doen , dan hoor ik het graag .
Alvast bedankt voor de info ,
Mvg Dominiek
Op de chat moet je wachten tot ze je een vraag stellen. Dan kijkt er iemand naar
Ze zijn met een aantal personen en kunnen maar zoveel chats tergelijkertijd aan @Dominiek76