annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur betalen met Orange app lukt niet

Topic gestart op: 25-09-18 08h12

Antwoorden: 2 antwoorden

Mikey_goby
Aspirant verkenner

Factuur betalen met Orange app lukt niet

OPGELOST

Beste, zijn er nog mensen die in augustus 2018 problemen ondervond ( of nog ) met de orange app om de factuur te betalen?

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Mikey_goby zou voor dit probleem de klantendienst eens contacteren. Het is ergens technisch dat er iets fout loopt en daar kunnen wij ook niet veel aan doen of een oplossing voor geven. 

Eventuele mogelijkheid al vorens de klantendienst te contacteren de app eens opnieuw installeren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Mikey_goby
Aspirant verkenner

Niks is opgelost. Mijn vraag was of er nog personen waren die die problemen ondervonden omwille ik bewijzen heb dat Orange moedwillig voor technische problemen zorgt om van het oud Dolfijn12 af te geraken. 

Korte samenvatting probleem:

De app werkte van 20/08/2018 tot 27/08/2018 niet en zonder uninstall of verandering van instelling werkte die magischer wijze terug op 28/08/2018. Factuur betaald op 28/08/2018, bewijs opgestuurd via de Orange site, 4x gebeld of de situatie nu in orde was en op 24/09/2018 afgesloten. Tot op heden beweren ze dat ze geen bewijs ontvangen hebben terwijl ik op 07/09/2018 een no-reply met het bewijsstuk als afgeleverd. Melding : binnen de 3 werkdagen ...  blablabla. 24/09/2018 Nogmaals bewijs opgestuurd samen met ingebrekestelling en nog steeds deels afgesloten. Ze blijven erbij geen betaling of bewijs ontvangen te hebben. De laatste factuur september die ook reeds betaald is staat wel geregistreerd als betaald terwijl deze op de gelijkaardige manier  werd betaald aan de zelfde terminal bankcontact ID 01410206 die geregistreerd staat op naam van Orange Belguim NV, dus dikke larie dat ze de betaalde factuur van de maand augustus niet kunnen terug vinden.

Ik was voor gelijkaardige problemen aan surfen en heb iemand gevonden die heel zelfde mee maakte en raad eens welk abonnement? Idd Dolfijn 12 met die onbeperkte toegang Facebook/Twitter waar ze veel verlies aan hebben. Bewust reageren ze niet op mails om de bewijslast te minimaliseren. Ze reken erop de zaak zodanig uit te stellen dat ze het abonnement kunnen stopzetten. Klein detail nog, de persoon in kwestie is/was meer dan 12 jaar klant. Prachtig management. 

Elk element die hier werd vermoed heb ik een bewijslast van, wie denk om Orange te verdedigingen ga ik graag verder in debat met de stukken. 

 Mvg
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Mikey_goby zou voor dit probleem de klantendienst eens contacteren. Het is ergens technisch dat er iets fout loopt en daar kunnen wij ook niet veel aan doen of een oplossing voor geven. 

Eventuele mogelijkheid al vorens de klantendienst te contacteren de app eens opnieuw installeren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen