annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Huawei P20Lite met dolfijn

Topic gestart op: 24-09-18 22h38

Antwoorden: 4 antwoorden

JoeriMaes
Aspirant verkenner

Huawei P20Lite met dolfijn

OPGELOST

Hallo,

paar weken geleden stond deze nog op de website met een dolfijnabonnement, sinds vorige week of misschien wel al langer is dit aanbod verdwenen, had al eens contact opgenomen hieromtrent via Facebook Messenger en ze zeiden dat dit er nog wel was. 

Nu mijn vraag.

is dit wel zo?

 

0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo,

paar weken geleden stond deze nog op de website met een dolfijnabonnement, sinds vorige week of misschien wel al langer is dit aanbod verdwenen, had al eens contact opgenomen hieromtrent via Facebook Messenger en ze zeiden dat dit er nog wel was. 

Nu mijn vraag.

is dit wel zo?

Ugh @JoeriMaes,

 

Je kan dit toestel ook aanschaffen met het abonnement Dolfijn. De prijs van de Huawei P20 Lite vraag je best aan onze Orange-stamleden. Ze helpen je graag verder :-)!

 

Laat het pluimen regenen

🦊 Totem 🦊

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo,

paar weken geleden stond deze nog op de website met een dolfijnabonnement, sinds vorige week of misschien wel al langer is dit aanbod verdwenen, had al eens contact opgenomen hieromtrent via Facebook Messenger en ze zeiden dat dit er nog wel was. 

Nu mijn vraag.

is dit wel zo?

Ugh @JoeriMaes,

 

Je kan dit toestel ook aanschaffen met het abonnement Dolfijn. De prijs van de Huawei P20 Lite vraag je best aan onze Orange-stamleden. Ze helpen je graag verder :-)!

 

Laat het pluimen regenen

🦊 Totem 🦊

Cdt24801
Wijze
Wijze

@JoeriMaes

Ik denk dat ge deze vraag best aan @Totem stelt of eens belt naar 5000. Wij zijn zelf ook gewone klanten, dus ...de interne keuken van Orange kennen wij ook niet.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
JoeriMaes
Aspirant verkenner

Je hebt @Totem al vermeld dus deze zal het antwoord mij hopelijk wel kunnen geven.

ben nieuw hier op het forum dus weet nog niet allemaal hoe het in elkaar zit allemaal 😊

alvast bedankt voor de respons

Cdt24801
Wijze
Wijze

@JoeriMaes

Komt helemaal goed, en je hebt het principe van mentionen al perfect begrepen Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen