annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur betwisten?

Topic gestart op: 16-10-19 08h58

Antwoorden: 12 antwoorden

Corvilainke
Rekruut scout

Factuur betwisten?

Hallo

Kan ik ergens een factuur betwisten anders dan via telefoon?

Ik heb graag alles op email staan.

Sinds 1 augustus ben ik verhuisd en wou ik orange meenemen. Na 2 maanden bleek dat Orange het niet kon aansluiten omdat de dropkabel foutief zou zijn (PE14) maar volgens het bedrijf wat de kabel gelegd heeft, was dit wel degelijk de juiste kabel (PE14 was nodig omdat het een langere afstand was), nochtans zei de klantendienst dat dit wel ging maar volgens de technieker was dit niet het geval. hierna heb ik dan maar besloten om Orange op te zeggen. Ik krijg wel nog facturen voor de maanden Augustus en September terwijl ik geen diensten gehad heb, hiervoor heb ik vaak gebeld maar kreeg ik de uitleg dat de compensatie ging gebeuren nadat ik terug was aangesloten, wat in dit geval dus niet meer was.

 

Labels (2)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Patje-2019
Aspirant verkenner

Maar hoe moet je die betwisten?Ik vindt trouwens dat de overheid bedrijven zou moeten verplichten dat ze een duidelijk e-mail adres hebben om klachten naar toe te kunnen sturen.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Patje-2019  schreef:

Maar hoe moet je die betwisten?Ik vindt trouwens dat de overheid bedrijven zou moeten verplichten dat ze een duidelijk e-mail adres hebben om klachten naar toe te kunnen sturen.


Weet je, ik ben niet meer van de jongste dus het klinkt misschien een beetje ouderwets, maar toch vind ik in zulke situaties nog steeds een aangetekende brief het medium dat hiervoor het best geschikt is. Het nadeel is natuurlijk, het kost wel iets, een mail kost niks ..

Je zou ook naar de ombudsman kunnen mailen, dat kost ook niks. Zoals gezegd, je kan Orange NIET via mail bereiken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Patje-2019 

Even ter aanvulling: de factuur zelf betaal je wel zo snel mogelijk, die schuld is namelijk wel correct !! Anders krijg je wel degelijk een tweede herinnering ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Patje-2019
Aspirant verkenner

De schuld is correct.

Maar waar is de eerste herinnering?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Patje-2019  schreef:

De schuld is correct.

Maar waar is de eerste herinnering?


Als je de andere thread leest die ik hier wat hoger heb aagehaald zie je daar het antwoord staan: Orange beschouwt de originele factuur als een eerste herinnering dat je moet betalen ... En dat is het punt waar ze in de fout gaan omdat ze trachten op die manier de wet die de eerste herinnering verplicht kosteloos maakt te omzeilen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen