annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur buiten bundel

Topic gestart op: 14-09-23 13h19

Antwoorden: 10 antwoorden

NalahSnipez79
Aspirant verkenner

Factuur buiten bundel

Ik heb 3 dagen geleden gekeken om de Orange app om eens te kijken hoeveel mijn volgende factuur ongeveer zou kosten. Er stond toen dat ik 60.50 euro aan Mobiel internet moet betalen wat ik heel raar vond aangezien ik een Go Plus abonnement heb en ik maar 20GB kan gebruiken en ik er niet over kan gaan. Ik kijk vandaag weeral op de Orange app en bij Mobiel Internet is niks veranderd (nog altijd 60.50 euro). Maar daar onder staat "Overige" geen flauw idee wat daar mee bedoelt word maar daar staat 160.94 euro. Wat dus zou willen zeggen dat ik een factuur zou hebben van 221.44 euro wat ik absoluut absurd vind. Ik heb al naar de klanten dienst gebeld en zeggen dat ze mij niet kunnen helpen tot de factuur er is. Ik wil gewoon weten waarom ik 221.94 euro moet betalen want ik ben nu echt op het randje om van provider te veranderen wat ik in 6 jaar tijd nog niet heb gedaan. Iemand die iets meer weet waarom ik zo een groot bedrag zou moeten betalen.

Labels (2)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
NalahSnipez79
Aspirant verkenner

Ik normaal in totaal 30euro dat ik heb aangekocht en ik heb ook niet naar het buitenland gebeld. Ik heb gekeken op mijn verbruik maar dat is tijdelijk niet mogelijk om da te bekijken dus ik denk dat ik beter effe afwacht tot de factuur er is en daar eens op ga kijken wat het probleem zou kunnen zijn. 

Leden met de meeste pluimen