Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-02-18 07h27
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Op de app en op de factuur staan soms kosten buiten bundel vermeld zonder verder specificatie.
Het zou heel handig zijn als dit ook appart gespecifieerd zou worden, zodat we kunnen zien wat en wanneer we iets buiten bundel doen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@cindydekerpel schreef:
Op de app en op de factuur staan soms kosten buiten bundel vermeld zonder verder specificatie.
Het zou heel handig zijn als dit ook appart gespecifieerd zou worden, zodat we kunnen zien wat en wanneer we iets buiten bundel doen.
Hey @cindydekerpel,
Goed nieuws! Orange luistert naar zijn Tribe-stamleden!
Voortaan zijn de details van het verbruik buiten abonnement zichtbaar in My Orange app én in de Klantenzone. Zo kan je zelf nagaan welk verbruik niet inbegrepen is in zijn abonnement.
De lijn “Verbruik buiten abonnement” in de sectie “Verbruik” is nu een link die leidt naar meer informatie over het verbruik buiten bundel.
Vergeet wel niet de nieuwste versie (4.4) van de app te installeren ;-)!
Groetjes
Assia
@cindydekerpel schreef:
Op de app en op de factuur staan soms kosten buiten bundel vermeld zonder verder specificatie.
Het zou heel handig zijn als dit ook appart gespecifieerd zou worden, zodat we kunnen zien wat en wanneer we iets buiten bundel doen.
Hey @cindydekerpel,
Goed nieuws! Orange luistert naar zijn Tribe-stamleden!
Voortaan zijn de details van het verbruik buiten abonnement zichtbaar in My Orange app én in de Klantenzone. Zo kan je zelf nagaan welk verbruik niet inbegrepen is in zijn abonnement.
De lijn “Verbruik buiten abonnement” in de sectie “Verbruik” is nu een link die leidt naar meer informatie over het verbruik buiten bundel.
Vergeet wel niet de nieuwste versie (4.4) van de app te installeren ;-)!
Groetjes
Assia
Hallo Assia,
ik kan de nieuwste versie niet installeren (of weet toch niet hoe).
Liesbet
Hallo Cindy,
Bedankt voor je bericht. Je kan een gedetailleerd overzicht terugvinden van je volledige verbruik op je factuur in je klantenzone. Je gaat naar 'Mijn facturen' en klikt op het pijltje naast je factuur. Daarna kan je kiezen voor factuuranalyse. Tijdens de lopende facturatieperiode is het inderdaad niet mogelijk om meer details te raadplegen.
Ik kreeg feedback van mijn collega. Er wordt inderdaad gewerkt aan een oplossing om tijdens de lopende factuur meer details te krijgen over waaruit je buiten bundel exact bestaat. We hebben momenteel nog geen datum waarop dit uitgerold zal worden.
Groetjes,
Totem