Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-10-19 10h34
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
İk heb een factuur van 40 euro ontvangen voor halve maand/2 weken. Waarom?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Aysel er gaat wel een correctie op komen dus dat komt wel in orde de correctie komt is een creditnota en die wordt de maand erop in orde gemaakt. Anders bel eens de klantendienst om zeker te zijn.
İk moet sowieso iets betalen maar niet heel de maand terwijl ik ze niet heb gebruikt. Voor mijn huidige abonnement moet ik ook maar de helft betalen voor 2 weken.
@Aysel er gaat wel een correctie op komen dus dat komt wel in orde de correctie komt is een creditnota en die wordt de maand erop in orde gemaakt. Anders bel eens de klantendienst om zeker te zijn.
Helemaal juist wat @patrick2 hier uitlegt.
Het is wel al dikwijls gebleken dat dergelijke vragen steeds weer opduiken hetgeen erop wijst dat veel klanten eigenlijk de spelregels niet goed kennen.
Misschien deze materie eens in duidelijke gewone mensentaal in de brochure zetten zodat nieuwe klanten dit van in het begin duidelijk weten.