Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-05-23 11h23
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo
Ik heb vandaag een bericht gekregen waarin staat dat mijn 4G-kanalen en uitgaande oproepen zijn geblokkeerd omdat ik mijn factuur nog niet zou hebben betaald. Alleen klopt dit niet omdat ik wel de factuur al heb betaald maar staat dit niet op de app. Wat moet ik nu doen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Je kunt bellen naar de 5000, @Rmp
Heb je op je overschrijving de gestructureerde mededeling vermeld ? Deze duidt de factuur aan die betaald wordt.
Indien je deze vergeten bent en altijd met dezelfde bankrekening werkt, komen ze er wel uit.
Als je natuurlijk heel recent betaald hebt, vrijdag bv, kan het zijn dat het geld nog niet is toegekomen - wacht nooit tot de laatste dag
Verder, als je betaalt vanuit My Orange weten ze meteen dat er betaald is. Met een overschijving duurt het langer
Success
Je kunt bellen naar de 5000, @Rmp
Heb je op je overschrijving de gestructureerde mededeling vermeld ? Deze duidt de factuur aan die betaald wordt.
Indien je deze vergeten bent en altijd met dezelfde bankrekening werkt, komen ze er wel uit.
Als je natuurlijk heel recent betaald hebt, vrijdag bv, kan het zijn dat het geld nog niet is toegekomen - wacht nooit tot de laatste dag
Verder, als je betaalt vanuit My Orange weten ze meteen dat er betaald is. Met een overschijving duurt het langer
Success
Ja ik heb geprobeerd om te bellen, maar ze hebben mijn uitgaande gesprekken geblokkeerd dus kan ik niemand bellen. Ik betaal ook altijd met dezelfde rekening en is het ondertussen al zeker een week dat ik heb betaald. Ik heb nooit problemen gehad met het betalen van de rekeningen dus snap ik niet zo goed van waar dit komt.
Eventueel met een andere telefoon bellen 5000 of 02/745 95 00
Misschien kunnen ze je in een shop verder helpen ?
Good luck