Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-04-23 21h26
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Tinneke2 @Patrick @tinne @Evelyn @Laura @PAUL @ann @dorien @Helen @Heleen
Help,
Mijn toestel moest ik voor de 3de x binnen brengen naar Samsung. Samsung laat niets meer weten, wel heb ik alle bewijs dat ze hem hebben opgehaald, e.d.
Sinds 8 Maart hebben ze hem. Hoe kan ik het toestel traceren? Ik heb hem heringesteld maar sommige Apps werken nu niet op deze gsm omdat ze daar op stonden.
Wat moet ik doen?
De politie zei bel de klantendienst maar die leggen gewoon af!
Ik wil gewoon mijn geld nu terug! Het toestel is 3 x stuk 1 x vervangen. Slecht model!
Aub, als iemand raad heeft of iemand kent? Ik ben jullie allemal zeer dankbaar om dit te lezen.
Dankjewel!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Helen1 ik hoop dat het gerecht je kan helpen , maar vrees er een beetje 🤏 voor . En dat is niet kosteloos Gerechtskosten moet je ook betalen 💰 Samsung zal zeggen dat ze al een ander toestel opgestuurd hebben … Ik vraag me af is het dat waard ? Want Samsung hebben zeer goede advocaten. Wil je niet teleurgesteld zien ze zullen zich afvragen hoe het komt dat het toestel 3x stuk is en je hebt een vervanging gehad . Klinkt cruciale maar kan je daar tegen op tegen een bedrijf 🧑💼 als Samsung. Hoop voor jou dat het goed komt . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Helen1 Terug naar de winkel gaan met je bewijs van aankoop , je hebt toch een waarborg op het toestel . In de winkel moeten ze verplicht helpen . Zij kunnen ook na gaan of het werkelijk aan het toestel ligt . Ze zullen het wederom sturen naar Samsung de fabrikant en kijken 👀 zij het nogmaals na of ze het toestel kunnen repareren . Of anders kan je inderdaad je euro’s terug vragen 🧐 indien (begrijp me niet verkeerd ) het niet jouw schuld is dat het stuk is . Meer kan de verkoper ook niet doen . Proberen waard . Veel succes groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ik heb het via de Samsungwebshop online gekocht dus dat is juist het probleem. 1 x vervangen, 2de toestel 3 x stuk..... Nu niets te horen.
Ik heb geen faktuur van het vervangtoestel met datum gekregen. Ze weigerden dat te doen en mijn email was gehacked dus al mijn bewijs is weg.
MAAR gelukkig had ik nog het een en ander naar mijn moeder en zus doorgestuurd en heb ik toch nog de belangrijkste documenten kunnen recupereren.
Bedankt voor je ondersteuning!
Samsung Nl wil niets doen, daar is de hoofdzetel.
Ik moet nu via het gerrecht gaan dus sorry mensen die bij Samsung werken, jullie hebben mijn gsm toestel precies 1 maand en 20 dagen, dus bijna 1,5 maand en dan ga ik niet maar iemand anders, iemand hogerop, verdere stappen met het gerrecht opnemen.
Het probleem is NIET OPGELOST!
Ik krijg geen deftige uitleg, geen klare antwoord, ze spreken mekkaar tegen en er is miserie gebeurt ondertussen!
@Helen1 ik hoop dat het gerecht je kan helpen , maar vrees er een beetje 🤏 voor . En dat is niet kosteloos Gerechtskosten moet je ook betalen 💰 Samsung zal zeggen dat ze al een ander toestel opgestuurd hebben … Ik vraag me af is het dat waard ? Want Samsung hebben zeer goede advocaten. Wil je niet teleurgesteld zien ze zullen zich afvragen hoe het komt dat het toestel 3x stuk is en je hebt een vervanging gehad . Klinkt cruciale maar kan je daar tegen op tegen een bedrijf 🧑💼 als Samsung. Hoop voor jou dat het goed komt . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt