annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur ontvangen na stopzetting nummer?

Topic gestart op: 18-03-19 13h18

Antwoorden: 4 antwoorden

Bartoszrogala
Aspirant verkenner

Factuur ontvangen na stopzetting nummer?

OPGELOST

Ik heb in februari mijn abonnement op stop gezet heb wegens een reden dat ik naar Vietnam ging wonen. Ik heb nu in maart toch een factuur gekregen voor nieuwe maand. Ik heb nog een bevestiging email gekregen dat het wel is gestopt.

Kan iemand mij uitleggen waar ik naartoe moet om dit op te lossen?

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Bartoszrogala u heeft zoals u zegt de stopzetting gedaan in februari. Dat wil dus zeggen dat u de eind afrekening heeft gekregen voor februari aangezien de factuur in maart komt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Bartoszrogala u heeft zoals u zegt de stopzetting gedaan in februari. Dat wil dus zeggen dat u de eind afrekening heeft gekregen voor februari aangezien de factuur in maart komt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cleopatra
Veteraan verkenner

Hallo

Hab jij een tweede nummer?

Is het ook niet je slotfactuur of de restwaarde van je factuur?

Check 2 zaken vooraleer je contact opneemt met de klantendienst:

=> wat is het datum van je stopzetting? (zie bevestiging mail)

=> welke periode staat er op je factuur?

Indien de periode aangeduid op je factuur zich afspeelt na het datum van je stopzetting, kan je best contact opnemen met de klantendienst. Zij zorgen voor de terugstorting .Via Facebook en Twitter antwoorden ze doorgaans het snelst.

 

 

marleen
Aspirant verkenner

Al vanaf half mei bij andere provider, nu krijg ik mail van mijn tegoed en dat gaan ze afrekenen van mijn volgende factuur, 

Zijn ze nu zo dom bij Orange?? Ik heb de stopzetting al bevestigt van half mei en dan gaan ze mij volgende maand nog eens doen betalen !!!!!!

Ben ik nu dom of zijn zij daar dom? Ik heb het al telefonisch 2x bevestigt, Hallo, ????

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Al vanaf half mei bij andere provider, nu krijg ik mail van mijn tegoed en dat gaan ze afrekenen van mijn volgende factuur, 

Zijn ze nu zo dom bij Orange?? Ik heb de stopzetting al bevestigt van half mei en dan gaan ze mij volgende maand nog eens doen betalen !!!!!!

Ben ik nu dom of zijn zij daar dom? Ik heb het al telefonisch 2x bevestigt, Hallo, ????

Ugh @marleen,

Zo dom zijn ze ook niet 🙂 

Je hebt een automatisch mail gekregen, je kan altijd contact opnemen met de klantendienst tribe, zo kunnen ze je tegoed op je bankrekening terugstorten.

Wijze woorden vliegen door de hoofdtipi,

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen