Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-03-19 13h18
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb in februari mijn abonnement op stop gezet heb wegens een reden dat ik naar Vietnam ging wonen. Ik heb nu in maart toch een factuur gekregen voor nieuwe maand. Ik heb nog een bevestiging email gekregen dat het wel is gestopt.
Kan iemand mij uitleggen waar ik naartoe moet om dit op te lossen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Bartoszrogala u heeft zoals u zegt de stopzetting gedaan in februari. Dat wil dus zeggen dat u de eind afrekening heeft gekregen voor februari aangezien de factuur in maart komt.
@Bartoszrogala u heeft zoals u zegt de stopzetting gedaan in februari. Dat wil dus zeggen dat u de eind afrekening heeft gekregen voor februari aangezien de factuur in maart komt.
Hallo
Hab jij een tweede nummer?
Is het ook niet je slotfactuur of de restwaarde van je factuur?
Check 2 zaken vooraleer je contact opneemt met de klantendienst:
=> wat is het datum van je stopzetting? (zie bevestiging mail)
=> welke periode staat er op je factuur?
Indien de periode aangeduid op je factuur zich afspeelt na het datum van je stopzetting, kan je best contact opnemen met de klantendienst. Zij zorgen voor de terugstorting .Via Facebook en Twitter antwoorden ze doorgaans het snelst.
Al vanaf half mei bij andere provider, nu krijg ik mail van mijn tegoed en dat gaan ze afrekenen van mijn volgende factuur,
Zijn ze nu zo dom bij Orange?? Ik heb de stopzetting al bevestigt van half mei en dan gaan ze mij volgende maand nog eens doen betalen !!!!!!
Ben ik nu dom of zijn zij daar dom? Ik heb het al telefonisch 2x bevestigt, Hallo, ????
Al vanaf half mei bij andere provider, nu krijg ik mail van mijn tegoed en dat gaan ze afrekenen van mijn volgende factuur,
Zijn ze nu zo dom bij Orange?? Ik heb de stopzetting al bevestigt van half mei en dan gaan ze mij volgende maand nog eens doen betalen !!!!!!
Ben ik nu dom of zijn zij daar dom? Ik heb het al telefonisch 2x bevestigt, Hallo, ????
Ugh @marleen,
Zo dom zijn ze ook niet 🙂
Je hebt een automatisch mail gekregen, je kan altijd contact opnemen met de klantendienst tribe, zo kunnen ze je tegoed op je bankrekening terugstorten.
Wijze woorden vliegen door de hoofdtipi,
Totem