annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur teveel aangerekend

Topic gestart op: 07-06-23 18h43

Antwoorden: 4 antwoorden

Vanacker-jouri
Aspirant verkenner

Factuur teveel aangerekend

Voor de vierde keer iedere maand min 60€ teveel aangerekend iedere maand opnieuw moeten werken laten liggen om dit te kunnen oplossen 3 keer nu deze maand de 4de maand aan een stuk genegeerd worden en dan sturen ze jou door en moet je de nummers in duwen die ze zegen en klopt niks meer van wa ze doen in plaats van het op te lossen nee geld ontvangen en dan doen ze niks meer geen terugbetaling of rechtzetting of wat dan ook gewoon je van kastje naar de muur en omgekeerd das nie de service die er vroeger was is nu al van 2022 dat ik op en af meserie heb met de aangerekende diensten die er nie geweest zijn kotsmoe and komen 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Helen1
Ervaren genezer

@Vanacker-jouri 

Jouri, neem contact op met ombudstelecom als u nogsteeds geen oplossing heeft gekregen. Ze zijn bemiddelaars en ze hebben mij ook geholpen destijds met een andere zaak.

Je kunt me altijd een berichtje sturen Helen1

Want zoveel geld en het niet willen terugbetalen kan niet! Heb je echt niks van contact gehad met de dienst facturatie? Bel anders met iemands anders toestel dan herkennen ze je nummer niet en nemen ze op( kleine tip, die ik gebruikte toen Samsung mijn gsm noch geld terug wilde geven. Nu opgelost!).

Mvg

0 pluimen
AnneleenS
Aspirant verkenner

Klantendienst bellen.

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

@Vanacker-jouri 

Bel de klantendienst fakturatie ofwel als dat niet werkt een andere optie en verklaar dat ze je te veel hebben aangerekend ....x  , want dat gebeurt bij mij ook welleens al gebeurt. Normaal trekken ze het af van je volgende faktuur.

Hoop dat dit wat geruststellender is? Geef de moed niet op!

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Vanacker-jouri  goedemorgen,

inderdaad fijn is anders maar wij kunnen je alleen maar de raad geven contact op te nemen

met hun hoor.

https://www.orange.be/nl/contact

Geduld is een schone zaak bij Orange.

Of doe eens een bericht via FB-Messenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Geef dan ook je klantnummer door en een bijlage van een factuur.

Succes.

 

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen