Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-06-23 18h43
Antwoorden: 4 antwoorden
Voor de vierde keer iedere maand min 60€ teveel aangerekend iedere maand opnieuw moeten werken laten liggen om dit te kunnen oplossen 3 keer nu deze maand de 4de maand aan een stuk genegeerd worden en dan sturen ze jou door en moet je de nummers in duwen die ze zegen en klopt niks meer van wa ze doen in plaats van het op te lossen nee geld ontvangen en dan doen ze niks meer geen terugbetaling of rechtzetting of wat dan ook gewoon je van kastje naar de muur en omgekeerd das nie de service die er vroeger was is nu al van 2022 dat ik op en af meserie heb met de aangerekende diensten die er nie geweest zijn kotsmoe and komen
Jouri, neem contact op met ombudstelecom als u nogsteeds geen oplossing heeft gekregen. Ze zijn bemiddelaars en ze hebben mij ook geholpen destijds met een andere zaak.
Je kunt me altijd een berichtje sturen Helen1
Want zoveel geld en het niet willen terugbetalen kan niet! Heb je echt niks van contact gehad met de dienst facturatie? Bel anders met iemands anders toestel dan herkennen ze je nummer niet en nemen ze op( kleine tip, die ik gebruikte toen Samsung mijn gsm noch geld terug wilde geven. Nu opgelost!).
Mvg
Klantendienst bellen.
Bel de klantendienst fakturatie ofwel als dat niet werkt een andere optie en verklaar dat ze je te veel hebben aangerekend ....x , want dat gebeurt bij mij ook welleens al gebeurt. Normaal trekken ze het af van je volgende faktuur.
Hoop dat dit wat geruststellender is? Geef de moed niet op!
@Vanacker-jouri goedemorgen,
inderdaad fijn is anders maar wij kunnen je alleen maar de raad geven contact op te nemen
met hun hoor.
https://www.orange.be/nl/contact
Geduld is een schone zaak bij Orange.
Of doe eens een bericht via FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Geef dan ook je klantnummer door en een bijlage van een factuur.
Succes.