annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur verhoogd?????

Topic gestart op: 24-01-20 16h25

Antwoorden: 12 antwoorden

Mik01
Leidende verkenner

Factuur verhoogd?????

OPGELOST

Vandaag ontving ik bericht dat mijn laatste factuur online stond. Bij controle zag ik dat voor de fixed Phone een bedrag van 15€ aangerekend staat. Volgens contract was dit 10€. Waar kan ik klacht neerleggen over het teveel betaald?

Zelfs een verhoging v

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Mik01
Leidende verkenner

Denk dat dit een verkeerde interpretatie van mij is.

Totaalbedrag klop wel. Factuur toont in feite geen apart bedrag voor Fixed Phone. Normaal betaal ik voor internet+tv 49€ + 2xgsm + Fixed Phone.

Er staat een bedrag voor TV op van 15€ en niets specifiek over gewone telefoon. Voor internet staat een bedrag van 44€ samen met tv geeft dat een bedrag van 59€. Dat is dan dezelfde prijs als internet+tv en fixed Phone.

Waarom dan de factuur zo onoverzichtelijk maken?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Mik01
Leidende verkenner

Wees gerust, ik ben normaal kalm. De persoon aan de lijn is bijna nooit de oorzaak. Vind het zelfs heel jammer dat er zoveel mensen zich kwaad maken in dergelijke omstandigheden. Je bereikt er ook niets positiefs mee.

Heb de online factuur bekeken. Daar merkte ik direct het verschil op. 

Maar wacht tot maandag na weekend hiervoor. Dit is niet zo dringend.

Cékes
Gewaardeerd verkenner

Meteen klacht indienen is wel zéér drastisch.

Bel naar de klantendienst? En meld dit gewoon. Hoogstwaarschijnlijk betreft dit een foutje.
Nummer: 5000

0 pluimen
Mik01
Leidende verkenner

Melden via mail is toch altijd de beste oplossing. Ze hebben op die manier alle gegevens direct tot hun beschikking. Ook hebben ze de tijd om alles rustig na te pluizen. Dit kan niet via telefoon op de rustige manier.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen