annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur verhoogd?????

Topic gestart op: 24-01-20 16h25

Antwoorden: 12 antwoorden

Mik01
Leidende verkenner

Factuur verhoogd?????

OPGELOST

Vandaag ontving ik bericht dat mijn laatste factuur online stond. Bij controle zag ik dat voor de fixed Phone een bedrag van 15€ aangerekend staat. Volgens contract was dit 10€. Waar kan ik klacht neerleggen over het teveel betaald?

Zelfs een verhoging v

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Mik01
Leidende verkenner

Denk dat dit een verkeerde interpretatie van mij is.

Totaalbedrag klop wel. Factuur toont in feite geen apart bedrag voor Fixed Phone. Normaal betaal ik voor internet+tv 49€ + 2xgsm + Fixed Phone.

Er staat een bedrag voor TV op van 15€ en niets specifiek over gewone telefoon. Voor internet staat een bedrag van 44€ samen met tv geeft dat een bedrag van 59€. Dat is dan dezelfde prijs als internet+tv en fixed Phone.

Waarom dan de factuur zo onoverzichtelijk maken?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Mik01
Leidende verkenner

Ik zie via  Orange in klantenzone de factuur in PDF formaat.

https://e-services.orange.be/nl/overview

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, daar heb je ook de gedetailleerde factuur.  Klikken po de factuur en dan heb je de keuze

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Zoals gezegd zou ik even bellen. 
Is dit de eerste factuur met de fixed phone? Kan zijn dat je een stuk van een periode betaalt + de volgende

0 pluimen
Mik01
Leidende verkenner

Neen, het is de 3de factuur. Ik bel maandag. Vind het jammer dat er op de site van Orange zelfs geen mailadres staat van klantendienst.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Leg kalm de situatie uit. De persoon met wie je belt kan er ook niks aan doen.

Denk dat de klantendienst nog open is. Kijk even op de site. En denk morgen ook open.

In My Orange app kun je de gedetailleerde factuur zien. Misschien vind je daar iets

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen