Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-01-20 16h25
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vandaag ontving ik bericht dat mijn laatste factuur online stond. Bij controle zag ik dat voor de fixed Phone een bedrag van 15€ aangerekend staat. Volgens contract was dit 10€. Waar kan ik klacht neerleggen over het teveel betaald?
Zelfs een verhoging v
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Denk dat dit een verkeerde interpretatie van mij is.
Totaalbedrag klop wel. Factuur toont in feite geen apart bedrag voor Fixed Phone. Normaal betaal ik voor internet+tv 49€ + 2xgsm + Fixed Phone.
Er staat een bedrag voor TV op van 15€ en niets specifiek over gewone telefoon. Voor internet staat een bedrag van 44€ samen met tv geeft dat een bedrag van 59€. Dat is dan dezelfde prijs als internet+tv en fixed Phone.
Waarom dan de factuur zo onoverzichtelijk maken?
Ja, daar heb je ook de gedetailleerde factuur. Klikken po de factuur en dan heb je de keuze
Zoals gezegd zou ik even bellen.
Is dit de eerste factuur met de fixed phone? Kan zijn dat je een stuk van een periode betaalt + de volgende
Neen, het is de 3de factuur. Ik bel maandag. Vind het jammer dat er op de site van Orange zelfs geen mailadres staat van klantendienst.
Leg kalm de situatie uit. De persoon met wie je belt kan er ook niks aan doen.
Denk dat de klantendienst nog open is. Kijk even op de site. En denk morgen ook open.
In My Orange app kun je de gedetailleerde factuur zien. Misschien vind je daar iets