Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-01-20 16h25
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vandaag ontving ik bericht dat mijn laatste factuur online stond. Bij controle zag ik dat voor de fixed Phone een bedrag van 15€ aangerekend staat. Volgens contract was dit 10€. Waar kan ik klacht neerleggen over het teveel betaald?
Zelfs een verhoging v
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Denk dat dit een verkeerde interpretatie van mij is.
Totaalbedrag klop wel. Factuur toont in feite geen apart bedrag voor Fixed Phone. Normaal betaal ik voor internet+tv 49€ + 2xgsm + Fixed Phone.
Er staat een bedrag voor TV op van 15€ en niets specifiek over gewone telefoon. Voor internet staat een bedrag van 44€ samen met tv geeft dat een bedrag van 59€. Dat is dan dezelfde prijs als internet+tv en fixed Phone.
Waarom dan de factuur zo onoverzichtelijk maken?
Wees gerust, ik ben normaal kalm. De persoon aan de lijn is bijna nooit de oorzaak. Vind het zelfs heel jammer dat er zoveel mensen zich kwaad maken in dergelijke omstandigheden. Je bereikt er ook niets positiefs mee.
Heb de online factuur bekeken. Daar merkte ik direct het verschil op.
Maar wacht tot maandag na weekend hiervoor. Dit is niet zo dringend.
Meteen klacht indienen is wel zéér drastisch.
Bel naar de klantendienst? En meld dit gewoon. Hoogstwaarschijnlijk betreft dit een foutje.
Nummer: 5000
Melden via mail is toch altijd de beste oplossing. Ze hebben op die manier alle gegevens direct tot hun beschikking. Ook hebben ze de tijd om alles rustig na te pluizen. Dit kan niet via telefoon op de rustige manier.