Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-02-19 11h49
Antwoorden: 9 antwoorden
hallo, ik zit met een probleem dat niet opgelost geraakt via de klantendienst of via de winkel dus nu probeer ik het via deze weg
eind oktober 2017 zeg ik mijn tv en internet abbo op bij Orange, op 15/11 stuur ik mijn decoder en modem via Bpost (bewijs van Bpost heb ik in mijn bezit) terug naar Orange op 28/12/2017 kreeg ik een factuur voor het betalen van 60€ (kosten niet teruggave modem), op dat moment was ik op verlof.
na thuiskomst (na 07/01) ben ik mij naar de Orange winkel in Knokke-Heist gegaan met mijn bewijs van verzending van Bpost, de medewerker contacteerde Orange en ik kreeg de melding dat alles in orde was en ik de factuur mocht negeren
16 januari een eerste herinnering, zelf contact genomen met Orange klantendienst, opnieuw kreeg ik de melding dat alles geregeld was en ik de factuur mocht negeren, dit zou bevestigd worden via mail, wel nooit mail ontvangen
24 januari een tweede herinnering (+10€ administratieve kosten), opnieuw naar de winkel in Knokke-Heist, een andere medewerker neemt opnieuw contact met Orange, neemt nu ook een copy van mijn verzend bewijs van Bpost en opnieuw krijg ik de bevestiging dat alles ok is en ik de factuur mag negeren
04 februari een derde herinnering, nu weet ik het niet meer,
vandaag nog eens met de klantendienst gebeld, zij hebben tot op heden geen weet van een Bpost bewijs (zie bijlage) van verzending, alhoewel het op 25 januari in de Orange winkel te Knokke-Heist door de medewerking werd gekopieerd en doorgestuurd naar Orange
dus graag dringend hulp a.u.b.
lutin guido zonnestraat 20 8930 Menen Orange klantnummer: 1.6227135
lutin.guido@gmail.com
@ grote wijze Totem
tot op heden geen aanmaningen meer gekregen maar wel zonet nog een digitale factuur gekregen van 20€ - kosten herinneringen (zie hieronder)
Algemene kosten en kortingen 1.6227135 - 20,00 €
Incl. btw Detail algemene kosten en kortingen
Kosten derde herinnering (0% BTW) 10,00 €
Kosten tweede herinnering (0% BTW) 10,00 €
kan je dat ook eens bekijken aub
alvast bedankt
lutin guido
@ grote wijze Totem
tot op heden geen aanmaningen meer gekregen maar wel zonet nog een digitale factuur gekregen van 20€ - kosten herinneringen (zie hieronder)
Algemene kosten en kortingen 1.6227135 - 20,00 €
Incl. btw Detail algemene kosten en kortingen
Kosten derde herinnering (0% BTW) 10,00 €
Kosten tweede herinnering (0% BTW) 10,00 €kan je dat ook eens bekijken aub
alvast bedankt
lutin guido
Ugh @FritzzZZzz,
De Orange-stamleden hebben dit voor je bekeken en ook het nodige gedaan.
Heel graag gedaan, beste Triber!
Proef de zon-zoete bessen van de aarde
🏹 Totems Saluut 🏹
bedankt
groeten
Ik vrees dat het enige dat je kan doen is nogmaals contact opnemen en eventueel ter plaatse schriftelijk ebwijs vragen in de Orangewinkel dat alles in orde is en de facturen genegeerd mogen worden. Als dit niet werkt denk ik dat dreigen met juridische stappen de enige andere optie is. Ze zijn dan altijd wel snel met het te regelen :-).