Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-04-21 06h00
Antwoorden: 9 antwoorden
Op 10/04 alle diensten stopgezet bij Orange. Op 16/04 factuur gekregen voor periode 08/04 tot 07/05. Inmiddels zelf moeten uitvlooien dat ik decoder en modem met Bpost terug moest zenden, ik kreeg ook ontvangstbevestiging. Aangezien ik niet de bank wens te spelen probeerde ik via de klantendienst een correcte factuur te krijgen. Zowat de meest onbeschoftste kerel ooit aan de lijn die niet verder kwam dan dreigen met boete en het gesprek ging eindigen door te veinzen dat hij een technisch probleem had met zijn systeem, dat zei hij letterlijk zelf zo. Waar ik kan een mailadres of klachtenformulier vinden ? In kreeg inmiddels al een betaalherinnering, de volgende zou me 10 euro gaan kosten.
@KoenVDB goedemorgen, verschrikkelijk om dit te moeten lezen.
En jammer dat je ons verlaat.
Heb het doorgegeven aan hogere rangen.
Wat je wel doen kan is va FB-Messenger
alles doorgeven gaat beter dan via 5000.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Ik hoop dat je het goed krijgt opgelost.
Goedemorgen, bedankt voor het advies. Nog bellen of tijd verspillen aan FB-messenger is geen optie voor mij. Ik wacht een gecorrigeerde factuur af en betaal dan met plezier het verschuldigde verschil. Niet ik maar Orange moet hun zaakje oplossen. Uiteraard betaal ik geen boetes, laat dat duidelijk zijn. Net even op Trustpilot gelezen, de vele honderden reviews en de 1 ster op 5 liegen er niet om. Onbegrijpelijk dat Orange hier niks mee doet.
Als je er zelf geen tijd in wil steken dan zal je dus de komende factuur betalen. Daarna zal er een eventuele creditnota komen wat je te veel betaald hebt maar de maand er achter.
Je kan een facturatie cycles niet aanpassen dat is niet mogelijk. Als er een facturering loopt dan loopt deze tot het einde. Moest je de diensten opzeggen tijdens facturatie cyclus zal deze doorlopen daar kan je niet onderuit. Als je deze factuur betaald hebt krijg je de maand erachter vanzelf een creditnota.
Ik zal helemaal niks betalen, behalve dan voor de werkelijke periode van 2 dagen gebruik. Dus wacht ik gewoon af tot de creditnota komt voor de onterecht aangerekende periode. Ben ook zinnens om dit naar de ombudsman door te sturen. Bedreigd worden door een arrogante medewerker, een klantendienst die niet bereikbaar is per mail, geen mogelijkheid om schriftelijk een klacht in te dienen enz... dit lijkt nergens op. Blij dat ik ex-klant ben.