Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-04-21 18h16
Antwoorden: 2 antwoorden
Hallo,
Zijn er factuurcyclusen bekend tot wanneer een bepaalde periode loopt.
Ik ben op 23/04 aangesloten, tot wanneer loopt dan mijn periode?
Ik vindt dat nergens terug
Ik heb wel een pakket, en ik kan inderdaad de periode zien voor mijn gsm maar niet voor vast internet en tv
Je factuur periode kan je terugvinden in de app van Orange. In de app op je beginscherm zie je je verbruik in 3 cirkels. Als je hier op klikt dan zie je normaal gezien bovenaan je factuurperiode.
Indien het niet over gsm gaat maar vb een Packet kan je dit misschien ook daar terugvinden. Ik heb enkel gsm dus vandaar ik je dit niet direct kan vertellen.
Wel kan je dit zeker op je factuur terugvinden.
Voorbeeld:
Je bent op 23/04 aangesloten en je periode start op 7/05 tot 8/06 dan zal je eerste factuur altijd wat hoger zijn omdat je de periode van 23 tot 7 en van 7 tot 8 betaald. Je dus een volledige maand en het deel tussen aansluiting en eerste factuurperiode. aangerekend krijgt. Je betaald niet te veel maar gewoon voor iets langer dan een normale maand.
P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉