annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox: factuur van 35130,41 euro

Topic gestart op: 26-03-22 19h00

Antwoorden: 7 antwoorden

Cumulus
Gewaardeerd verkenner

Flybox: factuur van 35130,41 euro

OPGELOST

Hoi iedereen, 

Ik ben al enkele jaren een heel tevreden gebruiker van de Flybox geweest, het voldeed heel goed aan mijn behoeften en met 20 euro per maand was ik zelfs nog goedkoper uit dan de sociale tarieven die je bij de meeste concurrenten betaalt. 

Dit mooie sprookje is gisteren echter plots in een echte horrorthriller veranderd toen ik bij het checken van mijn dataverbruik zag dat er voor 35130,41 euro buiten bundel is verbruikt en dit aan mijn factuur op 24 april zal worden toegevoegd. 

Wat is hier in godsnaam aan de hand?!

De Flybox is nooit buitenshuis geweest, ik heb de kaart er nooit uitgenomen en ik heb er altijd over gewaakt dat ik binnen de 100 GB dal en 50 GB daluren bleef. Bovendien was er beloofd dat ik op smalband zou gaan als ik hier toch onbewust zou over zijn gegaan. Ben ik hier slachtoffer geweest van een trojan of virus, of zou die cyberaanval van de Russen op het westen er dan toch gekomen zijn? Eerst dacht ik nog dat het een tijdelijke glitch was omdat ik kort daarvoor een melding kreeg dat de dns server eruit lag maar nu staat dat bedrag er nog steeds en ook als ik vanop een andere computer op mijn klantenzone inlog verschijnt dit. Details krijg ik echter niet te zien, er verschijnt steeds een blanco venster als ik de details probeer open te klikken. 

Het kan toch niet zijn dat ik straks mijn huis moet verkopen en voor de rest van mijn leven in schuldbemiddeling moet omdat er een instelling op mijn Flybox verkeerd stond, ik gebruik hem overigens al bijna drie jaar. 

Hopelijk kan iemand me gerust stellen dat het slechts een gevolg is van een of andere storing bij Orange zelf en blijft het bij die 20 euro welke ik maandelijks moet betalen. 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Ikke9
Gewaardeerd verkenner

Beste,

Vreest niet. Er is wel degelijk een technische storing bij Orange. Ikzelf heb een bundel met 4 bij Orange voor gsm. Bij alle 4 komt er een bedrag bij buiten de bundel alhoewel alles onbeperkt is. De bedragen stijgen alsmaar. Ik heb gebeld met de klantenservice en ze geven toe dat er een onbekende technische storing is . 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Ikke9
Gewaardeerd verkenner

Beste,

Vreest niet. Er is wel degelijk een technische storing bij Orange. Ikzelf heb een bundel met 4 bij Orange voor gsm. Bij alle 4 komt er een bedrag bij buiten de bundel alhoewel alles onbeperkt is. De bedragen stijgen alsmaar. Ik heb gebeld met de klantenservice en ze geven toe dat er een onbekende technische storing is . 

Cumulus
Gewaardeerd verkenner

Het lijkt erop dat dit inderdaad het geval is, daarnet is het bedrag buiten bundel op 0,00 euro gesprongen. 

Oef wat een opluchting zeg, zat er echt niet op te wachten om nu nog met een hele rechtsprocedure met alles erop en eraan te moeten beginnen. Hopen maar dat alles zo blijft en er niet ineens allerlei rare bedragen van mijn domiciliering gaan. 

0 pluimen
Loaxx
Aspirant scout

Ik had ook een bedrag buiten bundel van 57 euro, natuurlijk niets vergeleken met jou bedrag, maar is nu plots verdwenen. Hopelijk is het opgelost.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen