annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox - klantenzone

Topic gestart op: 25-12-19 15h10

Antwoorden: 4 antwoorden

CMTL
Gewaardeerd verkenner

Flybox - klantenzone

OPGELOST

Beste

 

Sinds een maand heb ik de Flybox. Ik ben er héél tevreden van.
Ik heb sinds vandaag een andere laptop en ik wist mijn paswoord niet meer van mijn klantenzone (mijn paswoord werd opgeslagen op mijn oude laptop - al die paswoorden...).

Geen probleem, dacht ik: gewoon via 'paswoord vergeten' aanmelden met m'n e-mailadres, dan moest ik een PUK-code invoeren van de Flybox en dan mijn nieuw paswoord intypen. Het was met succes gewijzigd.

Opgelost dacht ik, maar integendeel: ik kan mij ook niet aanmelden met mijn nieuw paswoord!
Ik heb de procedure 'paswoord vergeten' al 3x gedaan, toch kan ik mij niet inloggen...

Hoe kan dit, want ik begrijp het niet meer.

Bedankt en groeten

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
CMTL
Gewaardeerd verkenner

Telefonisch contact opgenomen. Ze hebben het gereset. Ik kan nu weer in mijn klantenzone.
Problem solved.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@CMTL  Heeft u niet ergens een mail ontvangen ? eventueel in uw spam box? Anders eens de 5000 bellen de klantendienst en vragen of die uw wachtwoord kunnen resetten. Kan ook een technisch probleem zijn op de website. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
CMTL
Gewaardeerd verkenner

Zal morgen dan eens bellen naar 5000.
In m'n spambox niks ontvangen.

CMTL
Gewaardeerd verkenner

Telefonisch contact opgenomen. Ze hebben het gereset. Ik kan nu weer in mijn klantenzone.
Problem solved.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@CMTL  schreef:

Telefonisch contact opgenomen. Ze hebben het gereset. Ik kan nu weer in mijn klantenzone.
Problem solved.


Altijd fijn om zulke posts te lezen 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen