Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-12-19 19h32
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zoals je kan zien bij de screenshot kan ik mijn abonnement niet betalen. Ik heb geprobeerd om mijn factuur te betalen via mijn smartphone (via de Orange-app en chrome), laptop en mijn computer. Het factuur moest betaalt zijn tegen 18/12/2019 en ik weet niet meer of ik die betaalt heb maar in de klantenzone staat die als niet betaalt.
Ik heb dit probleem al voor een week maar ik dacht dat het opgelost ging worden maar toch niet?
Ik wil gewoon niet beboet worden voor iets waar ik zelf niks aan kan doen. Heeft iemand dit probleem al gehad en weet die een mogelijke oplossing?
Alvast bedankt!!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het probleem heeft zich eigen opgelost. Heb mijn factuur kunnen betalen. Ik denk dat het probleem lag aan hun payment service dus daarom kreeg ik elke keer de error melding (zoals de screenshot).
Ik wil graag iedereen bedanken voor al het hulp en mogelijke oplossingen.
Het probleem heeft zich eigen opgelost. Heb mijn factuur kunnen betalen. Ik denk dat het probleem lag aan hun payment service dus daarom kreeg ik elke keer de error melding (zoals de screenshot).
Ik wil graag iedereen bedanken voor al het hulp en mogelijke oplossingen.
Nog niet voor gehad op deze manier, wel dat de app blokkeerd als ik wil betalen.
Kan je eventueel via de app contact opnemen met orange om dit recht te zetten?
Of om een extra badge te verdienen kan je eventueel ook een domiciliëring aangaan 😉
Hopelijk lukt het snel.
Soms kan je ook een live chat aangaan met een medewerker van Orange via de app of via fb of de site
Fijne feestdagen