Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-12-19 15h10
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste
Sinds een maand heb ik de Flybox. Ik ben er héél tevreden van.
Ik heb sinds vandaag een andere laptop en ik wist mijn paswoord niet meer van mijn klantenzone (mijn paswoord werd opgeslagen op mijn oude laptop - al die paswoorden...).
Geen probleem, dacht ik: gewoon via 'paswoord vergeten' aanmelden met m'n e-mailadres, dan moest ik een PUK-code invoeren van de Flybox en dan mijn nieuw paswoord intypen. Het was met succes gewijzigd.
Opgelost dacht ik, maar integendeel: ik kan mij ook niet aanmelden met mijn nieuw paswoord!
Ik heb de procedure 'paswoord vergeten' al 3x gedaan, toch kan ik mij niet inloggen...
Hoe kan dit, want ik begrijp het niet meer.
Bedankt en groeten
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Telefonisch contact opgenomen. Ze hebben het gereset. Ik kan nu weer in mijn klantenzone.
Problem solved.
@CMTL Heeft u niet ergens een mail ontvangen ? eventueel in uw spam box? Anders eens de 5000 bellen de klantendienst en vragen of die uw wachtwoord kunnen resetten. Kan ook een technisch probleem zijn op de website.
Zal morgen dan eens bellen naar 5000.
In m'n spambox niks ontvangen.
Telefonisch contact opgenomen. Ze hebben het gereset. Ik kan nu weer in mijn klantenzone.
Problem solved.
@CMTL schreef:
Problem solved.
Altijd fijn om zulke posts te lezen 😁