Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-04-20 18h07
Antwoorden: 17 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hi All,
Bij aankoop flybox (39euro) stond als je binnen het jaar opzegt de box moet verder afbetalen elke maand minder naargelang je in dat jaar klant bent.... heeft iemand nog die aflostabel van de flybox hoeveel ik moet betalen als ik opzeg na de 4de maand? Ik vind 150 gb zeeeer weinig.... ik werk in de dag en zit na 14 dagen al op men limiet en wacht dan nog met tv kijken tot 18 uur. 14 dagen internet, 14 dagen smalband dat zo traag is dat mijn app 5 min moest downloaden en mijn mail met bijlage er 40!!! minuten moest doen om verstuurd te worden! Nu hoor ik wel maar mag niks zeggen dat er vanaf maandag 6 april er wel 50 gb extra data komt voor de flybox 😉 voor mij jammer maar veeeeel te laat dan heb ik men tadaam box. betaalde liever iets meer per maand dan dit veeeel te lage GB verbruik! Verder werkte de flybox wel super goed was er wel content mee.... maar kijken en surfen met timing van minuten en gb is niets voor mij 🙂
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste @pievdb ,
De aflossingstabel is letterlijk de €90 korting delen door 12 maand.
De flybox kost €129, met een jaarabonnement is deze €39. Dus €90 korting, stop je na een half jaar betaal je bijvoorbeeld nog €45 restwaarde.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
das wat ik zei 😉 pas op wil flybox NIET afbreken .... zeg dit met de beste bedoelingen 😉
maar als er vraag naar is lees dit al dat er jaar vraag naar is waarom doen ze er niets mee... gohja waar maak ik me druk in... wou da gwn ff zegge 🙂 tis de toekomst zoon internet maar nogmaar is vindt dat ze hun kansen zo laten voorbij schieten 😉
@pievdb begrijp wat je zegt en weet dat het niet de bedoeling is de dingen af te breken. Dat doe ik ook niet want Orange bied goede producten aan.
Maar denk ook inderdaad dat het de toekomst gaat zijn , geen tv decoder meer , opname in de cloud , meer en meer internet verbruik , hoge volumes. Dat is niet enkel voor vast internet maar ook voor de gsm. Orange speelt er al wel op in maar op sommige vlakken te weinig en daar waar ze de grote spelers voor kunnen zijn blijft dat net liggen. Ze kunnen er inderdaad heel veel uitslepen.