annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox te beperkte GB

Topic gestart op: 03-04-20 18h07

Antwoorden: 17 antwoorden

pievdb
Ervaren verkenner

Flybox te beperkte GB

OPGELOST

Hi All,

Bij aankoop flybox (39euro) stond als je binnen het jaar opzegt de box moet verder afbetalen elke maand minder naargelang je in dat jaar klant bent.... heeft iemand nog die aflostabel van de flybox hoeveel ik moet betalen als ik opzeg na de 4de maand? Ik vind 150 gb zeeeer weinig.... ik werk in de dag en zit na 14 dagen al op men limiet en wacht dan nog met tv kijken tot 18 uur. 14 dagen internet, 14 dagen smalband dat zo traag is dat mijn app 5 min moest downloaden en mijn mail met bijlage er 40!!! minuten moest doen om verstuurd te worden! Nu hoor ik wel maar mag niks zeggen dat er vanaf maandag 6 april er wel 50 gb extra data komt voor de flybox 😉 voor mij jammer maar veeeeel te laat dan heb ik men tadaam box. betaalde liever iets meer per maand dan dit veeeel te lage GB verbruik! Verder werkte de flybox wel super goed was er wel content mee.... maar kijken en surfen met timing van minuten en gb is niets voor mij 🙂

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste @pievdb ,

De aflossingstabel is letterlijk de €90 korting delen door 12 maand. 

De flybox kost €129, met een jaarabonnement is deze €39. Dus €90 korting, stop je na een half jaar betaal je bijvoorbeeld nog €45 restwaarde.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 ANTWOORDEN 17
patrick2
Wijze
Wijze

@pievdb  voor vele dingen moet je tegenwoordig wel betalen en dat is overal zo. Niks is gratis niet bij Orange maar bij andere providers ook niet.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


pievdb
Ervaren verkenner

ahnee? bij telenet is de box gratis en stuurde hem terug als je de dienst niet gebruikt;-) hier betaalde abbonement en u modem.... als ge vast internet hebt betaalde toch ook nie de modem gelijk waar .... das gwn koppelverkoop maar gaan nie muggezifte maar ge moet een kat een kat noeme 😉
patrick2
Wijze
Wijze

@pievdb  als je de Tadaam box bedoeld nee die betaal je niet das waar. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


pievdb
Ervaren verkenner

das wat ik zei 😉 pas op wil flybox NIET afbreken .... zeg dit met de beste bedoelingen 😉 

maar als er vraag naar is lees dit al dat er jaar vraag naar is waarom doen ze er niets mee... gohja waar maak ik me druk in... wou da gwn ff zegge 🙂 tis de toekomst zoon internet maar nogmaar is vindt dat ze hun kansen zo laten voorbij schieten 😉

patrick2
Wijze
Wijze

@pievdb  begrijp wat je zegt en weet dat het niet de bedoeling is de dingen af te breken. Dat doe ik ook niet want Orange bied goede producten aan. 

Maar denk ook inderdaad dat het de toekomst gaat zijn , geen tv decoder meer , opname in de cloud , meer en meer internet verbruik , hoge volumes. Dat is niet enkel voor vast internet maar ook voor de gsm. Orange speelt er al wel op in maar op sommige vlakken te weinig en daar waar ze de grote spelers voor kunnen zijn blijft dat net liggen. Ze kunnen er inderdaad heel veel uitslepen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen