annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox upload tijdens daluren

Topic gestart op: 08-04-20 10h03

Antwoorden: 5 antwoorden

Luc144
Ervaren verkenner

Flybox upload tijdens daluren

OPGELOST

Ik heb een flybox en volgens mij beginnen de daluren vanaf 18:00.

Nu "uploade" ik gisteren +- 0.5GB na 18:00 en die gingen van mijn saldo af.
Is dit normaal, ik vind het contract met alle details niet. Dus kan het even niet kontroleren.

Alvast bedankt.

Labels (3)
0 pluimen
3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Luc144  hierbij geef ik je de voorwaarden :

Voorwaarden van het aanbod Flybox 150 GB

Flybox 150 GB komt overeen met Flybox 15 GB (Easy Internet @Home) + de optie Data Boost

Met de optie Data Boost krijg je een extra nationaal surfvolume van 35 GB per maand, en 100 GB surfvolume per maand tijdens de daluren (dit is tussen 18.00 uur en 6.00 uur en tijdens de weekends) en haal je een maximum downloadsnelheid van 225 Mbps. Indien je de maandelijkse optie wenst te deactiveren, kan dit pas na 30 dagen. De optie is enkel compatibel met de aanbieding Flybox 15 GB (Easy Internet @Home).

Voorwaarden voor gratis surfen in de daluren

Het surfvolume dat tijdens de daluren, m.a.w. tussen 18.00 uur en 6.00 uur, wordt verbruikt, wordt niet afgehouden van het surfvolume van het abonnement Flybox 15 GB (Easy Internet @Home) of van de optie Data Boost in piekuren (35 GB). Wanneer je meer dan 100 GB verbruikt in de daluren, word je verwittigd via sms en begin je je surfvolume van de piekuren te gebruiken.

Zodra je de 15 GB surfvolume van je abonnement Flybox 15 GB (Easy Internet @Home) en de 35 GB surfvolume van de piekuren van de optie Data Boost helemaal hebt opgebruikt, wordt je surfsnelheid in piek- en daluren verlaagd naar 256 kbps, zelfs al heb je de 100 GB van de daluren niet helemaal opgebruikt. Je kan weer tegen de normale snelheid surfen als je een surfherlaadbeurt koopt.

Surfsnelheid

De maximum downloadsnelheid van 225 Mbps is louter ter indicatie en hangt af van de sterkte van het 4G-signaal op de plaats van gebruik, van de positie van de Flybox (modem) in het gebouw en van de afstand tussen het apparaat (tablet of pc) en de Flybox.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Luc144
Ervaren verkenner

@patrick2Hartelijk dank.  Ik denk dat ik het nu begrijp.

Daar ik boven de 100GB daluren zit gaat alles af van mijn piekuren.

En de verwittiging per sms gebeurt natuurlijk op het mobiel nummer van de flybox en niet naar mijn persoonlijk mobiel nummer.  De sms op de flybox heb ik gevonden, maar daar zag ik natuurlijk niet naar.

Weer wat slimmer geworden.

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Luc144 

Normaal gezien kan je een item dat je als oplossing gemarkeerd hebt terug "onmarkeren". Hoe lang dat kan weet ik niet , misschien de eerste twee uren na het uitvoeren, net zoals je twee uur de tijd hebt om aan een eigen post correcties aan te brengen.

Je kunt in ieder geval al eens die post weer aanklikken rechts bovenaan (de drie verticale puntjes) en dan kijken of die mogelijkheid er tussen staat.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Luc144  hierbij geef ik je de voorwaarden :

Voorwaarden van het aanbod Flybox 150 GB

Flybox 150 GB komt overeen met Flybox 15 GB (Easy Internet @Home) + de optie Data Boost

Met de optie Data Boost krijg je een extra nationaal surfvolume van 35 GB per maand, en 100 GB surfvolume per maand tijdens de daluren (dit is tussen 18.00 uur en 6.00 uur en tijdens de weekends) en haal je een maximum downloadsnelheid van 225 Mbps. Indien je de maandelijkse optie wenst te deactiveren, kan dit pas na 30 dagen. De optie is enkel compatibel met de aanbieding Flybox 15 GB (Easy Internet @Home).

Voorwaarden voor gratis surfen in de daluren

Het surfvolume dat tijdens de daluren, m.a.w. tussen 18.00 uur en 6.00 uur, wordt verbruikt, wordt niet afgehouden van het surfvolume van het abonnement Flybox 15 GB (Easy Internet @Home) of van de optie Data Boost in piekuren (35 GB). Wanneer je meer dan 100 GB verbruikt in de daluren, word je verwittigd via sms en begin je je surfvolume van de piekuren te gebruiken.

Zodra je de 15 GB surfvolume van je abonnement Flybox 15 GB (Easy Internet @Home) en de 35 GB surfvolume van de piekuren van de optie Data Boost helemaal hebt opgebruikt, wordt je surfsnelheid in piek- en daluren verlaagd naar 256 kbps, zelfs al heb je de 100 GB van de daluren niet helemaal opgebruikt. Je kan weer tegen de normale snelheid surfen als je een surfherlaadbeurt koopt.

Surfsnelheid

De maximum downloadsnelheid van 225 Mbps is louter ter indicatie en hangt af van de sterkte van het 4G-signaal op de plaats van gebruik, van de positie van de Flybox (modem) in het gebouw en van de afstand tussen het apparaat (tablet of pc) en de Flybox.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Luc144
Ervaren verkenner

@patrick2  Nu heb ik mijn antwoord als oplossing gemarkeerd, dat was niet de bedoeling.

Het is jou antwoord dat als oplossing dient gemarkeerd te worden.

Sorry, hopelijk is er nog iets aan te doen.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Luc144 

Normaal gezien kan je een item dat je als oplossing gemarkeerd hebt terug "onmarkeren". Hoe lang dat kan weet ik niet , misschien de eerste twee uren na het uitvoeren, net zoals je twee uur de tijd hebt om aan een eigen post correcties aan te brengen.

Je kunt in ieder geval al eens die post weer aanklikken rechts bovenaan (de drie verticale puntjes) en dan kijken of die mogelijkheid er tussen staat.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Luc144  ja kan beide als oplossing markeren. Ik heb je de voorwaarden bezorgt en jij bent er zelf achter gekomen dat je je 100 GB hebt verbruikt. Dus ook een deel heb jij als oplossing gegeven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen