annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox - verbruik tijdens corona

Topic gestart op: 30-03-20 12h29

Antwoorden: 34 antwoorden

lieze
Gewaardeerd verkenner

Flybox - verbruik tijdens corona

Sinds maart 2019 heb ik ingeschreven op de “Flybox” formule. Ik betaal 20 EUR per maand, en krijg hiervoor in totaal 150 GB aan data. Het product sluit perfect aan bij mijn normaal verbruik. De laatste twee weken werk ik echter van thuis, waardoor mijn verbruik ongeveer verdubbeld is. Hoewel ik mijn abonnement op 14 april zal vernieuwen dreig ik nu reeds over mijn limiet te gaan van 150 GB per maand. Ik zou graag mijn Flybox abonnement behouden, maar enkel nu een tijdelijke verhoging hebben in GB’s.

Zojuist belde ik met de klantendienst van Orange om een oplossing te zoeken voor mijn probleem. Volgende opties werden aangeboden:

  1. Data bijkopen aan 1 EUR per GB. Voor de komende twee weken denk ik dat mijn verbruik ongeveer op 150 GB zal liggen, waardoor ik 150 EUR zou moeten bijbetalen. Je begrijpt dat dit voor mij geen optie is.
  2. Overstappen naar het Love abonnement, met bijhorend mobiel abonnement, voor de komende 6 maanden. Dit kan ik echter niet gebruiken, gezien ik al een mobiel abonnement heb via mijn werkgever, en in normale omstandigheden toekom met de 150 GB van de Flybox.

Er is dus op dit moment (nog) geen andere oplossing, tenzij ik mijn flybox zou opzeggen en veranderen naar een andere provider waarin “enkel ongelimiteerd internet, zonder mobiel abonnement” mogelijk is.  Maar ik zou graag Orange klant blijven.

Iemand Flyboxklant met gelijkaardige problemen?

Labels (1)
34 ANTWOORDEN 34
patrick2
Wijze
Wijze

@pievdb ik weet niet welk schatje je bedoeld maar als er iets is wat je niet hebt gekregen zou je dat best doorsturen naar de klantendienst. Bellen of via een bericht via twitter of messenger kan meer opbrengen. Hier kunnen we je niks extra geven hoe graag we zouden willen dat weet je zelf ook. Weet ook niet wat er beloofd is.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
pievdb
Ervaren verkenner

wanneer komt die data dan veel blabla bij orange.... als ge er zelf nie achter zit krijg je nx! 🙂

0 pluimen
lieze
Gewaardeerd verkenner

Eindelijk goed nieuws! Het zou me al wat verderhelpen.

Voorlopig zie ik het nog nergens gecommuniceerd via de website van Orange of sociale media. Hopelijk doen ze dat asap!!

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Maar daar zie ik geen mogelijkheid om enkel internet te bestellen, spijtig! Flybox was ideaal voor ons, maar in deze tijden niet meer... 

Ugh @volckaertp,

Met ons LOVE duo-pakket had je van een mobiel abo met vaste internet kunnen genieten.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
lieze
Gewaardeerd verkenner

@Totem , het probleem is dat je bij een LOVE abonnement verplicht een mobiel abonnement moet nemen om vast internet te kunnen gebruiken.

Dat is hetgeen wat @volckaertp u op probeerde te wijzen, als ik het goed begrepen heb. 

Voor mensen die reeds een mobiel internet abonnement hebben via hun werkgever (zoals ook bij mij), is het dus noodzakelijk om van provider Orange te switchen naar een provider die wel "enkel VAST internet" voorziet voor zijn klanten, indien de flybox niet voldoende internet biedt tijdens coronatijden.

Misschien is het dus voor Orange wel een werkpunt om ook "enkel VAST internet" zonder limiet in GB's" te voorzien.

 

Leden met de meeste pluimen