annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Van Cheetah naar Go Intense met Smartphone ?

Topic gestart op: 13-05-20 19h06

Antwoorden: 4 antwoorden

Mia1
Gewaardeerd verkenner

Van Cheetah naar Go Intense met Smartphone ?

Hallo,

 

Mijn broer heeft nog het oude Cheetah tarief (30 euro per maand). Hij zou nu graag terug een gsm tegen verminderde prijs krijgen (Samsung A70 of A71). Via de telefoon werd mij meegedeeld dat deze niet in voorraad zijn. Op de website staat de A71 in voorraad is, maar hierbij kan ik niet kiezen voor enkel Go Intense (30 euro per maand) maar moet ik ook een data pack selecteren wat ook meer kost. Hoe kan ik de gsm bestellen zonder ook de data pakket te moeten kiezen aub ?

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Weutel
Gewaardeerd verkenner

Voor die toestellen lukt dat niet , ander toestel kiezen voor korting zonder smart data . Maar met smart data is de korting op de aankoopprijs wel hoger . 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Mia1 

Kies dan voor de Smart Data van €5 .

Je gaat dan wel twee jaar lang iedere maand € 5 meer betalen, maar je hebt wel een korting op de aankoopprijs.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste,

Indien je de A71 wenst aan verminderde prijs is dit enkel mogelijk met een data pack. Even kort de berekening maken.

€5 / 24 maand = €120

De gsm kost normaal gezien €429,95 en met de €5 smart data is dit €279 = 150.95 korting.

Je doet dus €30.95 voordeel door een 5€ smart data te nemen en daar bovenop krijg je nog 500MB extra internet. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Cdt24801
Wijze
Wijze

Inderdaad, je moet steeds de moeite doen om de volledige berekening op twee jaar te maken. Enkel op die manier kan je correct vergelijken en de juiste beslissing nemen.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen