Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-05-20 19h06
Antwoorden: 4 antwoorden
Hallo,
Mijn broer heeft nog het oude Cheetah tarief (30 euro per maand). Hij zou nu graag terug een gsm tegen verminderde prijs krijgen (Samsung A70 of A71). Via de telefoon werd mij meegedeeld dat deze niet in voorraad zijn. Op de website staat de A71 in voorraad is, maar hierbij kan ik niet kiezen voor enkel Go Intense (30 euro per maand) maar moet ik ook een data pack selecteren wat ook meer kost. Hoe kan ik de gsm bestellen zonder ook de data pakket te moeten kiezen aub ?
Voor die toestellen lukt dat niet , ander toestel kiezen voor korting zonder smart data . Maar met smart data is de korting op de aankoopprijs wel hoger .
Kies dan voor de Smart Data van €5 .
Je gaat dan wel twee jaar lang iedere maand € 5 meer betalen, maar je hebt wel een korting op de aankoopprijs.
Beste,
Indien je de A71 wenst aan verminderde prijs is dit enkel mogelijk met een data pack. Even kort de berekening maken.
€5 / 24 maand = €120
De gsm kost normaal gezien €429,95 en met de €5 smart data is dit €279 = 150.95 korting.
Je doet dus €30.95 voordeel door een 5€ smart data te nemen en daar bovenop krijg je nog 500MB extra internet.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Inderdaad, je moet steeds de moeite doen om de volledige berekening op twee jaar te maken. Enkel op die manier kan je correct vergelijken en de juiste beslissing nemen.