annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

GANGSTERPRAKTIJKEN ORANGE : Ongewenste reactivatie

Topic gestart op: 19-03-20 12h06

Antwoorden: 1 antwoord

ALTRO
Aspirant verkenner

GANGSTERPRAKTIJKEN ORANGE : Ongewenste reactivatie

Geachte,

In september vorige jaar stapten wij over van ORANGE naar TELENET voor INTERNET + TV, vooreerst omdat de kwaliteit van het WIFI net totaal ondermaats was, en het TV aanbod ook zeer beperkt is.

Doch Orange blijft verder deze dienstverlening a ratio van 32,12 excl. BTW aanrekenen, dus nu al gedurende 6 maand x 32,12 = 192,72 excl. BTW

Verder werden alle gsm abonnementen overgenomen door PROXIMUS, de gsm nummers die wij niet meer gebruikten hebben wij laten uitdoven door middel van PAY en GO kaarten. Orange blijf deze gsm abonnement aanrekenen, deze gsm waren tot aan ons telefonisch contact zelfs niet meer bereikbaar, we kregen de melding dit nummer is niet meer in gebruik.

 

Nu plots komen de mensen terug terecht op de voice mail? raar maar waar. Orange heeft ons nu reeds 3 maand onterecht abonnement aangerekend, welke oploopt tot enkele honderd euro's.

 

Is Orange bereid al het teveel per direct terug te storten, of dienen wij hiervoor verder stappen te ondernemen, met inschakeling van test aankoop, de ombudsdienst, en zelf indien nodig het gerecht.

Wij horen graag jullie antwoord in dezer.

 

Hoogachtend,

 

 

Jarino Allaert

Zaakvoerder

BVBA Altro Projects

 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@ALTRO  het beste wat je hiervoor kan doen is terug contact opnemen met de klantendienst en je verhaal in zijn geheel nog eens uitleggen. Hier op de Tribe zijn geen medewerkers van de klantendienst aanwezig enkel de moderatoren van de Tribe. Je kan ook eventueel via messenger een bericht sturen daar kan je sneller geholpen worden , nu met deze moeilijke tijden zal de klantendienst lang wachten zijn., houd er wel rekening mee dat via messenger ook niet direct antwoord komt want zijn bekijken eerst wat er fout gegaan is. Administratief zal er waarschijnlijk iets niet goed omgezet zijn of niet opgezegd geweest zijn. Laat ze het daar nazien wat er precies fout gelopen is. Wij willen wel helpen maar wij zijn ook maar gewoon klanten en kunnen dus niet veel doen helaas anders heel graag om het opgelost te krijgen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen