annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gaat Orange zijn prijzen verhogen in de nabije toekomst zoals Telenet?

Topic gestart op: 28-04-23 06h36

Antwoorden: 4 antwoorden

Helen1
Ervaren genezer

Gaat Orange zijn prijzen verhogen in de nabije toekomst zoals Telenet?

OPGELOST

@Totem @patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 @Josette @Nieuwe_klant Nieuw abonné 

Aangezien Telenet hun prijzen gaan verhogen,

Gaat Orange dit ook doen? Of in de nabije toekomst?

Mvg

Helen1

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Helen1 

Wij gaan hier niet direct een antwoord op kunnen geven maar ik zelf vermoed van wel. 

Orange heeft net als iedere andere provider ook inflatie kosten , denk hierbij dus aan de loon kosten van het personeel , huur kabel Telenet en allerlei andere kosten die ze hebben. 

Deze kosten zullen ze ergens moeten gaan halen en dat is de consument. 

Op dit moment weet ik wel zijn ze nog wel de goedkoopste maar heel ver voor Telenet en of Proximus zijn ze ook niet meer. 

P.S : ik merk in je topics op dat als je een vraag stelt dat je ons er altijd in vernoemd. Geen probleem natuurlijk maar nu komt dat over alsof je de vraag enkel aan ons wil stellen die je erin vernoemd. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Helen1 

Wij gaan hier niet direct een antwoord op kunnen geven maar ik zelf vermoed van wel. 

Orange heeft net als iedere andere provider ook inflatie kosten , denk hierbij dus aan de loon kosten van het personeel , huur kabel Telenet en allerlei andere kosten die ze hebben. 

Deze kosten zullen ze ergens moeten gaan halen en dat is de consument. 

Op dit moment weet ik wel zijn ze nog wel de goedkoopste maar heel ver voor Telenet en of Proximus zijn ze ook niet meer. 

P.S : ik merk in je topics op dat als je een vraag stelt dat je ons er altijd in vernoemd. Geen probleem natuurlijk maar nu komt dat over alsof je de vraag enkel aan ons wil stellen die je erin vernoemd. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Helen1
Ervaren genezer

Hoe moet ik dat anders doen? Sorry....

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Helen1 

Het is geen probleem of een ramp dat je ons in je topic vermeld helemaal niet enkel ik doe die vaststelling. 

Nu komt dat een beetje over dat je de vraag specifiek aan ons wil vermelden en dat er eigenlijk niemand anders kan en of wil antwoorden. 

Nogmaals geen probleem voel je niet aangevallen daarover het is een constatering die ik doe. 

Als je een topic begint dan begin je een nieuw topic , je titel , en vervolgens je vraag zonder iemand te vernoemen. Moest het iets specifieks zijn waarvan je weet dat er iemand is die zeker een antwoord kan geven dan kun je iemand wel vernoemen ( mentionen ). 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

Bedankt!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen