Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-04-23 06h36
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Totem @patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 @Josette @Nieuwe_klant Nieuw abonné
Aangezien Telenet hun prijzen gaan verhogen,
Gaat Orange dit ook doen? Of in de nabije toekomst?
Mvg
Helen1
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij gaan hier niet direct een antwoord op kunnen geven maar ik zelf vermoed van wel.
Orange heeft net als iedere andere provider ook inflatie kosten , denk hierbij dus aan de loon kosten van het personeel , huur kabel Telenet en allerlei andere kosten die ze hebben.
Deze kosten zullen ze ergens moeten gaan halen en dat is de consument.
Op dit moment weet ik wel zijn ze nog wel de goedkoopste maar heel ver voor Telenet en of Proximus zijn ze ook niet meer.
P.S : ik merk in je topics op dat als je een vraag stelt dat je ons er altijd in vernoemd. Geen probleem natuurlijk maar nu komt dat over alsof je de vraag enkel aan ons wil stellen die je erin vernoemd.
Wij gaan hier niet direct een antwoord op kunnen geven maar ik zelf vermoed van wel.
Orange heeft net als iedere andere provider ook inflatie kosten , denk hierbij dus aan de loon kosten van het personeel , huur kabel Telenet en allerlei andere kosten die ze hebben.
Deze kosten zullen ze ergens moeten gaan halen en dat is de consument.
Op dit moment weet ik wel zijn ze nog wel de goedkoopste maar heel ver voor Telenet en of Proximus zijn ze ook niet meer.
P.S : ik merk in je topics op dat als je een vraag stelt dat je ons er altijd in vernoemd. Geen probleem natuurlijk maar nu komt dat over alsof je de vraag enkel aan ons wil stellen die je erin vernoemd.
Hoe moet ik dat anders doen? Sorry....
Het is geen probleem of een ramp dat je ons in je topic vermeld helemaal niet enkel ik doe die vaststelling.
Nu komt dat een beetje over dat je de vraag specifiek aan ons wil vermelden en dat er eigenlijk niemand anders kan en of wil antwoorden.
Nogmaals geen probleem voel je niet aangevallen daarover het is een constatering die ik doe.
Als je een topic begint dan begin je een nieuw topic , je titel , en vervolgens je vraag zonder iemand te vernoemen. Moest het iets specifieks zijn waarvan je weet dat er iemand is die zeker een antwoord kan geven dan kun je iemand wel vernoemen ( mentionen ).
Bedankt!