annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen klantenzone meer. Je profiel geeft je geen toegang tot facturen.

Topic gestart op: 04-01-21 11h15

Antwoorden: 5 antwoorden

dashing_T
Ervaren verkenner

Geen klantenzone meer. Je profiel geeft je geen toegang tot facturen.

OPGELOST

Ik ben(was) al jaren via een Data abonnement klant bij Orange en heb enige jaren later mijn GSM abonnement hierbij gestoken en hierna mijn internet en televisie. Wegens ik op mijn GSM nummer wel de Orange Thank You wilde gebruiken is deze geactiveerd op mijn GSM nummer en niet op mijn Data abonnement waar blijkbaar mijn Klantenzone onder zat. Had dit wel al ergens willen merken door dat ik bijvoorbeeld niet de badge 'domiciliëring' of 'Love' had.

Ik heb een 2 weken geleden mijn GSM abonnement laten aanpassen naar de nieuwe formules, zodat ik geen extra opties moet betalen die er nu gratis inzitten. En mijn Data SIM laten stopzetten, werklaptop heeft nu Simkaart 😊.
Enig issue dat ik nu heb. Geen klantenzone meer! Via de app kan ik nog wel mijn verbruik zien van mijn GSM, Orange Thank You en mijn facturen maar via de web browser krijg ik steeds de melding:
Je profiel geeft je geen toegang tot facturen. Contacteer je beheerder. Om te weten wie dit is: ga naar “mijn profiel – gebruikersprofielen”.

1. ik kan nu niet naar Gebruikersprofielen gaan want dat staat er niet.
2. heb voor de switch gekeken of ik dit kon wijzigen naar mijn GSM nummer, om deze **bleep** te vermijden en dit ging niet.

Ik vrees dat ik dus enige tijd in wacht zal mogen staan tot een Orange medewerker beschikbaar is en de vraag zal zijn of die me kan helpen? 
Waarom wordt hier geen gebruik meer gemaakt van een contactformulier of een mailservice? Ja ik heb een issue en nee ik vind dit niet zo dringend dus ik wil wel even wachten tot ik een antwoord krijg dat jullie dit in orde hebben gebracht.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
dashing_T
Ervaren verkenner

FB Messenger berichtje gestuurd en een 2 uur later antwoord dat mijn account idd op mijn Surf Extra stond. Hebben deze verwijderd en nu een nieuwe aangemaakt. 

Alles werkt terug 👍

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Freddy1954
Gewaardeerd verkenner

ik heb juist hetzelfde probleem dan ook via messenger bericht gestuurd en ook iemand die het verandert heeft ,maar na een tweetal dagen nog geen resultaat

0 pluimen
Freddy1954
Gewaardeerd verkenner

Alles is opgelost via messenger bericht men heeft een reset gedaan en alles werkt n Bedankt

patrick2
Wijze
Wijze

@dashing_T  

Beste eens bellen en inderdaad wachten aan de lijn om het op te lossen. Je kan dan via hun je oude email adres laten verwijderen , je profiel dus verwijderen , en daarna opnieuw registreren met jou email adres. Je kan ook een nieuwe registratie doen met een ander email adres als je dat hebt. 

Je kan ook je bericht sturen via Facebook Messenger enkel dien je dan wel een Facebook account nodig te hebben. 

Hier gaan we niet veel kunnen doen dus het is echt aan de technische dienst dit op te lossen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


dashing_T
Ervaren verkenner

FB Messenger berichtje gestuurd en een 2 uur later antwoord dat mijn account idd op mijn Surf Extra stond. Hebben deze verwijderd en nu een nieuwe aangemaakt. 

Alles werkt terug 👍

Leden met de meeste pluimen