Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-01-21 11h15
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben(was) al jaren via een Data abonnement klant bij Orange en heb enige jaren later mijn GSM abonnement hierbij gestoken en hierna mijn internet en televisie. Wegens ik op mijn GSM nummer wel de Orange Thank You wilde gebruiken is deze geactiveerd op mijn GSM nummer en niet op mijn Data abonnement waar blijkbaar mijn Klantenzone onder zat. Had dit wel al ergens willen merken door dat ik bijvoorbeeld niet de badge 'domiciliëring' of 'Love' had.
Ik heb een 2 weken geleden mijn GSM abonnement laten aanpassen naar de nieuwe formules, zodat ik geen extra opties moet betalen die er nu gratis inzitten. En mijn Data SIM laten stopzetten, werklaptop heeft nu Simkaart 😊.
Enig issue dat ik nu heb. Geen klantenzone meer! Via de app kan ik nog wel mijn verbruik zien van mijn GSM, Orange Thank You en mijn facturen maar via de web browser krijg ik steeds de melding:
Je profiel geeft je geen toegang tot facturen. Contacteer je beheerder. Om te weten wie dit is: ga naar “mijn profiel – gebruikersprofielen”.
1. ik kan nu niet naar Gebruikersprofielen gaan want dat staat er niet.
2. heb voor de switch gekeken of ik dit kon wijzigen naar mijn GSM nummer, om deze **bleep** te vermijden en dit ging niet.
Ik vrees dat ik dus enige tijd in wacht zal mogen staan tot een Orange medewerker beschikbaar is en de vraag zal zijn of die me kan helpen?
Waarom wordt hier geen gebruik meer gemaakt van een contactformulier of een mailservice? Ja ik heb een issue en nee ik vind dit niet zo dringend dus ik wil wel even wachten tot ik een antwoord krijg dat jullie dit in orde hebben gebracht.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
FB Messenger berichtje gestuurd en een 2 uur later antwoord dat mijn account idd op mijn Surf Extra stond. Hebben deze verwijderd en nu een nieuwe aangemaakt.
Alles werkt terug 👍
ik heb juist hetzelfde probleem dan ook via messenger bericht gestuurd en ook iemand die het verandert heeft ,maar na een tweetal dagen nog geen resultaat
Alles is opgelost via messenger bericht men heeft een reset gedaan en alles werkt n Bedankt
Beste eens bellen en inderdaad wachten aan de lijn om het op te lossen. Je kan dan via hun je oude email adres laten verwijderen , je profiel dus verwijderen , en daarna opnieuw registreren met jou email adres. Je kan ook een nieuwe registratie doen met een ander email adres als je dat hebt.
Je kan ook je bericht sturen via Facebook Messenger enkel dien je dan wel een Facebook account nodig te hebben.
Hier gaan we niet veel kunnen doen dus het is echt aan de technische dienst dit op te lossen.
FB Messenger berichtje gestuurd en een 2 uur later antwoord dat mijn account idd op mijn Surf Extra stond. Hebben deze verwijderd en nu een nieuwe aangemaakt.
Alles werkt terug 👍