Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-02-19 11h38
Antwoorden: 49 antwoorden
Op 9/10/2018 kreeg ik een sms met het voorstel op mijn Dolfijn abbo te upgraden naar een Koala abbo en dit zou 15 Euro blijven.
Een dag of wat later kreeg ik telefoon van een medewerker die me beloofde dat die korting wel degelijk levenslang zou zijn.
Wat stel ik nu vast? Een Koala abbo kost kost 20 Euro volgens Orange / Mobiel.
Maar daar waar ik een abbo van 20 Euro zou krijgen heb ik er nu een van 25 Euro en daar 5 Euro korting op.
Dus word ik 20 Euro aangerekend ipv 15 Euro.
Ik vind dit veel op klantenbedrog lijken!
Hallo,
Heb je de sms nog? Dan zou ik er een printscreen van nemen en naar de klantendienst sturen.
Je kan ook altijd naar een Orangewinkel gaan en daar het probleem aankaarten.
Mvg
Ben vandaag in de winkel geweest en die brave meneer heeft voor mij getelefoneerd nadat ik hem alles duidelijk uitgelegd had.
Nu heb ik een dossiernummer en het zou binnen de drie dagen moeten opgelost zijn.
Hoop dat het zo is!
We duimen mee. Zo zie je nog maar eens dat veel afhangt van met welke medewerker je te maken krijgt ... Zou niet mogen zijn, maar toch ....
Dit is nu wel gelukt!
Het is duidelijk dat ik een abbo zou krijgen aan 15 Euro per maand, 20 min 5 korting.
Nu moet ik toch 20 betalen maar heb wel 5 Euro korting maar dan van 25 Euro abbo.
Dieverij of oplichterij?