Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-02-19 11h38
Antwoorden: 49 antwoorden
Op 9/10/2018 kreeg ik een sms met het voorstel op mijn Dolfijn abbo te upgraden naar een Koala abbo en dit zou 15 Euro blijven.
Een dag of wat later kreeg ik telefoon van een medewerker die me beloofde dat die korting wel degelijk levenslang zou zijn.
Wat stel ik nu vast? Een Koala abbo kost kost 20 Euro volgens Orange / Mobiel.
Maar daar waar ik een abbo van 20 Euro zou krijgen heb ik er nu een van 25 Euro en daar 5 Euro korting op.
Dus word ik 20 Euro aangerekend ipv 15 Euro.
Ik vind dit veel op klantenbedrog lijken!
Op 9/10/2018 kreeg ik een sms met het voorstel op mijn Dolfijn abbo te upgraden naar een Koala abbo en dit zou 15 Euro blijven.
Een dag of wat later kreeg ik telefoon van een medewerker die me beloofde dat die korting wel degelijk levenslang zou zijn.
Wat stel ik nu vast? Een Koala abbo kost kost 20 Euro volgens Orange / Mobiel.
Maar daar waar ik een abbo van 20 Euro zou krijgen heb ik er nu een van 25 Euro en daar 5 Euro korting op.
Dus word ik 20 Euro aangerekend ipv 15 Euro.
Ik vind dit veel op klantenbedrog lijken!
Ugh Aalterse-Willy,
Na wat speurwerk in het Orange-dorp, kan ik je wat informatie geven over deze korting. Deze extra voordeel van 5 euro wordt aangeboden per bijkomende kaart (beperkt tot de eerste 200 klanten). Ook is de korting van toepassing vanaf de 2de kaart op hetzelfde klantennummer. Echter in jouw geval is dat niet meer van toepassing.
We betreuren ten zeerste dat deze informatie je niet werd verschaft! En bieden onze welgemeende excuses!
Wijze woorden vliegen door de hoofdtipi
🏹 Totems Groet 🏹
Als het zo zit, met zulke slechte communicatie vind ik het zeker boerenbedrog.
Nergens werd met een woord over twee abonnementen gesproken en nu ineens wel?
Begrijpe wie kan.
Tenandere ik heb nu ook twee abonnementen.
Als het zo zit, met zulke slechte communicatie vind ik het zeker boerenbedrog.
Nergens werd met een woord over twee abonnementen gesproken en nu ineens wel?
Begrijpe wie kan.
Tenandere ik heb nu ook twee abonnementen.
Ugh @Aalterse-Willy,
We begrijpen je standpunt volledig. Kan je ons contacteren via de sociale kanalen (Facebook of Twitter) of via e-mail? Dan bekijken de Orange-stamleden graag voor je wat we nog voor je kunnen betekenen. Om de pil wat te verzachten ...
Het regent kleurrijke pluimen
🏹 Totems Groet 🏹
Facebook of twitter heb ik niet naar welk mailadres kan ik antwoorden?