annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen korting ontvangen, hoewel beloofd?

Topic gestart op: 06-02-19 11h38

Antwoorden: 49 antwoorden

Aalterse-Willy
Aspirant verkenner

Geen korting ontvangen, hoewel beloofd?

Op 9/10/2018 kreeg ik een sms met het voorstel op mijn Dolfijn abbo te upgraden naar een Koala abbo en dit zou 15 Euro blijven.

Een dag of wat later kreeg ik telefoon van een medewerker die me beloofde  dat die korting wel degelijk levenslang zou zijn.

Wat stel ik nu vast? Een Koala abbo kost kost 20 Euro volgens Orange / Mobiel.

Maar daar waar ik een abbo van 20 Euro zou krijgen heb ik er nu een van 25 Euro en daar 5 Euro korting op.

 

Dus word ik 20 Euro aangerekend ipv 15 Euro.

Ik vind dit veel op klantenbedrog lijken!

 

Labels (3)
0 pluimen
49 ANTWOORDEN 49
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Aalterse-Willy 

Dat moet je toch eens verduidelijken. In uw klantenzone kun je uw facturen raadplegen en downloaden. De download is inderdaad een .pdf

Wat gaat er nu eigenlijk mis? Kan uw laptop niet overweg met .pdf? Of krijg je het document niet gedownload?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Aalterse-Willy
Aspirant verkenner

Ik wou de factuur als bijlage mee sturen maar dat lukte dus niet. Ik heb ze wel kunnen lezen hoor. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Aalterse-Willy 

Aaah, OK, nu begrijp ik heb. Je wil uw factuur meesturen als bijlage aan uw post  hier op Tribe...

Inderdaad, een pdf behoort niet tot de mogelijkheden. Als je dat echt wil posten kun je een PDF online laten omzetten tot een JPG. Kost niks en werkt goed.

Je kan ook uw PDF op uw scherm bekijken en met "alt" + "printscreen" een foto maken en deze dan "plakken" in een nieuw document in paint. Opslaan als JPG en klaar is kees.

Vergeet wel niet eerst relevante persoonlijke informatie met een zwart balkje te verbergen. Dit forum is openbaar en heel de wereld kan meelezen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Aalterse-Willy 

Hier is bvb een link naar zo een "PDF to JPG" convertor die ikzelf al meermaals gebruikt heb:

https://pdf2jpg.net/

Veel succes. En vergeet niet uw foto te bewerken zodat uw persoonlijke info verborgen is.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Cleopatra  schreef:
... knip ...

ben een ex-medewerker 😉


Da's altijd handig natuurlijk Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen