Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-02-19 11h38
Antwoorden: 49 antwoorden
Op 9/10/2018 kreeg ik een sms met het voorstel op mijn Dolfijn abbo te upgraden naar een Koala abbo en dit zou 15 Euro blijven.
Een dag of wat later kreeg ik telefoon van een medewerker die me beloofde dat die korting wel degelijk levenslang zou zijn.
Wat stel ik nu vast? Een Koala abbo kost kost 20 Euro volgens Orange / Mobiel.
Maar daar waar ik een abbo van 20 Euro zou krijgen heb ik er nu een van 25 Euro en daar 5 Euro korting op.
Dus word ik 20 Euro aangerekend ipv 15 Euro.
Ik vind dit veel op klantenbedrog lijken!
Van zodra ik op 1 druk om het gesprek in het Nederlands te voeren word de verbinding verbroken, 2 keer geprobeerd.
@Aalterse-Willy oei dat is natuurlijk niet correct. Zou eens via facebook messenger een bericht doen. Daar antwoorden ze wel wat sneller , oke bij drukte kan het langer duren. Maar doe daar ook die printscreen bij laat het ze zien.
Jammer maar ik heb geen Facebook of Messenger.
En een echte klachtendienst heeft Orange ook al niet. Of die is niet bereikbaar .
@Aalterse-Willy u kan via messenger sturen zonder facebook te hebben. Maar begrijp ook dat vele er geen behoefte aan hebben en gewoon willen bellen.
Twitter kan ook ..