Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-02-19 11h38
Antwoorden: 49 antwoorden
Op 9/10/2018 kreeg ik een sms met het voorstel op mijn Dolfijn abbo te upgraden naar een Koala abbo en dit zou 15 Euro blijven.
Een dag of wat later kreeg ik telefoon van een medewerker die me beloofde dat die korting wel degelijk levenslang zou zijn.
Wat stel ik nu vast? Een Koala abbo kost kost 20 Euro volgens Orange / Mobiel.
Maar daar waar ik een abbo van 20 Euro zou krijgen heb ik er nu een van 25 Euro en daar 5 Euro korting op.
Dus word ik 20 Euro aangerekend ipv 15 Euro.
Ik vind dit veel op klantenbedrog lijken!
Hey Willy,
goed dat ze je hebben gecontacteerd.
Ze kunnen niet in één keer een jaar lang geven omdat het technisch niet mogelijk is. Die promo's zijn gebonden aan max 6 maanden om misbruik te voorkomen.
Ik denk dat je promo je factuur gekruist heeft. Dus vanaf je volgende factuur zou je de korting moeten zien en dat gedurende 6 maanden. Nadien terug verlengen.
ben een ex-medewerker 😉
Ben momenteel met vakantie maar volgende week bekijk ik alles nog eens
Nu blijkt er toch twee keer korting afgetrokken te zijn, buiten deze welke iedereen krijgt.
Factuur komt als .pdf maar het systeem aanvaard de extentie niet?
Wat nu?
@Aalterse-Willy schreef:
Nu blijkt er toch twee keer korting afgetrokken te zijn, buiten deze welke iedereen krijgt.
Factuur komt als .pdf maar het systeem aanvaard de extentie niet?
Wat nu?
Welk systeem? Een PC? Een smartphone? Een tablet? Kan je wat meer details geven, dan kunnen we veel doelgerichter meedenken .
Dat was met mijn laptop.
Blijkbaar kunnen er alleen maar foto's bijgevoegd worden