Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Cleopatra
Veteraan verkenner

Re: Korting op abbo

Hey Willy,

goed dat ze je hebben gecontacteerd.

Ze kunnen niet in één keer een jaar lang geven omdat het technisch niet mogelijk is. Die promo's zijn gebonden aan max 6 maanden om misbruik te voorkomen.

Ik denk dat je promo je factuur gekruist heeft. Dus vanaf je volgende factuur zou je de korting moeten zien en dat gedurende 6 maanden. Nadien terug verlengen.

ben een ex-medewerker ;-)

Cdt24801
Aspirant sjamaan

@Cleopatra  schreef:
... knip ...

ben een ex-medewerker ;-)

Da's altijd handig natuurlijk Smiley Knipoog

0 pluimen
Aalterse-Willy
Aspirant verkenner

Ben momenteel met vakantie maar volgende week bekijk ik alles nog eens 

0 pluimen
Aalterse-Willy
Aspirant verkenner

Nu blijkt er toch twee keer korting afgetrokken te zijn, buiten deze welke iedereen krijgt.

Factuur komt als .pdf maar het systeem aanvaard de extentie niet?

Wat nu?

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

@Aalterse-Willy  schreef:

Nu blijkt er toch twee keer korting afgetrokken te zijn, buiten deze welke iedereen krijgt.

Factuur komt als .pdf maar het systeem aanvaard de extentie niet?

Wat nu?

Welk systeem? Een PC? Een smartphone? Een tablet? Kan je wat meer details geven, dan kunnen we veel doelgerichter meedenken .

0 pluimen
Aalterse-Willy
Aspirant verkenner

Dat was met mijn laptop. 

Blijkbaar kunnen er alleen maar foto's bijgevoegd worden 

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

@Aalterse-Willy 

Dat moet je toch eens verduidelijken. In uw klantenzone kun je uw facturen raadplegen en downloaden. De download is inderdaad een .pdf

Wat gaat er nu eigenlijk mis? Kan uw laptop niet overweg met .pdf? Of krijg je het document niet gedownload?

0 pluimen
Aalterse-Willy
Aspirant verkenner

Ik wou de factuur als bijlage mee sturen maar dat lukte dus niet. Ik heb ze wel kunnen lezen hoor. 

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

@Aalterse-Willy 

Aaah, OK, nu begrijp ik heb. Je wil uw factuur meesturen als bijlage aan uw post  hier op Tribe...

Inderdaad, een pdf behoort niet tot de mogelijkheden. Als je dat echt wil posten kun je een PDF online laten omzetten tot een JPG. Kost niks en werkt goed.

Je kan ook uw PDF op uw scherm bekijken en met "alt" + "printscreen" een foto maken en deze dan "plakken" in een nieuw document in paint. Opslaan als JPG en klaar is kees.

Vergeet wel niet eerst relevante persoonlijke informatie met een zwart balkje te verbergen. Dit forum is openbaar en heel de wereld kan meelezen.

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

@Aalterse-Willy 

Hier is bvb een link naar zo een "PDF to JPG" convertor die ikzelf al meermaals gebruikt heb:

https://pdf2jpg.net/

Veel succes. En vergeet niet uw foto te bewerken zodat uw persoonlijke info verborgen is.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen