annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen toegang tot betalende diensten

Topic gestart op: 24-04-18 10h00

Antwoorden: 3 antwoorden

NickyRaf
Aspirant verkenner

Geen toegang tot betalende diensten

Hallo, 

Ik kan geen betalende nummer bellen, telkens als ik bel of sms naar zo een nummer krijg ik de melding dat deze nummer niet toegelaten is. Tussen mijn instellingen online veranderde ik deze optie al, dus maw de optie geblokkeerde nummers is gedeactiveerd. Wat kan het probleem dan nog zijn? 

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo, 

Ik kan geen betalende nummer bellen, telkens als ik bel of sms naar zo een nummer krijg ik de melding dat deze nummer niet toegelaten is. Tussen mijn instellingen online veranderde ik deze optie al, dus maw de optie geblokkeerde nummers is gedeactiveerd. Wat kan het probleem dan nog zijn? 

Ugh @NickyRaf,

 

Heb je één van onze beestig goede zen-tariefplannen 🐦& 🐬? Dan kan je inderdaad niet bellen naar betalende nummers. Je kan dan via de volgende link je kaart herladen en bellen naar het gewenste nummer.

 

Geen zen-stamlid? Aarzel zeker niet om hulp in te schakelen van onze Orange-stamleden op Facebook en Twitter of via het gratis nummer 5000. Zij spitten dit graag voor je uit ;-)!

 

Waar rook is, is een vredespijp!

 

🦅 #TotemGroet 🦅

0 pluimen
NickyRaf
Aspirant verkenner

Hallo; 

Dan ligt het inderdaad daaraan. 

Btw, de link werkt niet. Alvast enorm bedankt. 

 

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

ik heb ook iets raars voor maar weet niet of het iets met orange te maken heeft. Ik ben net bij  Orange maar heb ook net een nieuwe Nokia gekocht. Sinds deze is geïnstalleerd was Orange al aangesloten maar dat toestel is gewoon niet te bedienen. Steeds komt er op ontgrendelen. dan moet ik eerst toets bovenaan lings en dan onderaan links klikken is is hij ontgrendeld. Ik heb nu nog niet de tijd gehad alle nrs. er in te steken want het heefd gewoon geen zin; Je moet telkens opnieuw ontgrendelen en dat is iets dat niet kan; In dat blad dat er bij was staat niets in.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen