annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geniet je van korting als bestaande klant op toestel met abonnement?

Topic gestart op: 22-02-18 09h22

Antwoorden: 7 antwoorden

pvandebroeck
Ervaren verkenner

Geniet je van korting als bestaande klant op toestel met abonnement?

OPGELOST

mijn Samsung A5 heeft volgens jullie site nog een restwaarde van 115 euro als ik bij jullie een nieuw toestel koop, maar geldt dat ook als ik zo'n aanbieding neem: abonnement+smartphone.

maw kan ik dan ook die korting krijgen op het toestel,  bvb de Samsung A8 dan aan 84 euro (ipv 199) samen met Koala Smartphone?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Kdennis
Ervaren verkenner

Hey,

Als je een abonnement met toestel neemt krijg je de toestel al aan een verminderde prijs en ga je de vouche niet kunnen gebruiken om op die vermindering die je al hebt nog eens 115 euro vermindering krijgen met de vouche. Wel is het zo dat mocgt je de optie myswap hebben op je abonnement dan kan je bij aankoop van een nieuwe gsm 40 tot 50 % van de aankoop prijs van je oude toestel terug krijgen. Let wel op dit word berekent op de staat van je oude toestel door de shop. 

Groetjes

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Kdennis
Ervaren verkenner

Hey,

Als je een abonnement met toestel neemt krijg je de toestel al aan een verminderde prijs en ga je de vouche niet kunnen gebruiken om op die vermindering die je al hebt nog eens 115 euro vermindering krijgen met de vouche. Wel is het zo dat mocgt je de optie myswap hebben op je abonnement dan kan je bij aankoop van een nieuwe gsm 40 tot 50 % van de aankoop prijs van je oude toestel terug krijgen. Let wel op dit word berekent op de staat van je oude toestel door de shop. 

Groetjes

Svanderlinden9
Aspirant verkenner


pvandebroeck schreef:

mijn Samsung A5 heeft volgens jullie site nog een restwaarde van 115 euro als ik bij jullie een nieuw toestel koop, maar geldt dat ook als ik zo'n aanbieding neem: abonnement+smartphone.

maw kan ik dan ook die korting krijgen op het toestel,  bvb de Samsung A8 dan aan 84 euro (ipv 199) samen met Koala Smartphone?


Ik heb ook een A5. Net jaar oud. Toestel met abbonement. Wil hem ook inleveren, voor de hawei p10. Ik zou nog rond de 100 euro moeten betalen voor de a5. En deze is nog 110 waard. Maar blijkbaar kan dat niet. Snap daar niets van. Maken er reclame over maar deze zou geen betrekking hebben op toestel met abonnement al hebbende

0 pluimen
Mallory
Gewaardeerd verkenner

Normaal gegezien als je naar een orange center gaat, kan je daar het resterende bedrag van je toestel betalen en dan een nieuw toestel betalen... online weet ilik niet hoe dat zit...

Leden met de meeste pluimen