annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geste van Orange in verband met het Corona virus

Topic gestart op: 15-03-20 13h47

Antwoorden: 56 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Geste van Orange in verband met het Corona virus

@Totem  onlangs hebben jullie maatregelen genomen in verband met het Corona virus om een steentje bij te dragen en mensen te helpen. Dat wil zeggen dat jullie elke prepaid klant , zakelijk en prive , gratis 5 GB geven. Daarin is mij opgevallen dat de vaste abonnementen en de Love packs niet mee doen met deze goede actie. Ik begrijp wel dat niet alles moet en jullie doen het als een geste wat ik een mooi gebaar vindt maar denk dat de vaste abonnementen en Love packs ook niet in de kou mogen staan. Deze mensen zullen ook thuis moeten werken , kinderen blijven thuis weer andere zijn ziek thuis of uit eigen veiligheid. De vraag is dan ook waarom verlagen jullie de download volumes niet net als telenet als geste geeft. Dus 2 GB verbruiken en 1 GB aanrekenen. En voor de gsm abonnementen niet wat gratis extra data tot cheetah bijvoorbeeld. Het volume van 750 GB in de piek uren voor vast internet zal je snel aanzitten moest je thuis werken of heel de dag films kijken met Netflix. Maar denk ook aan lessen die online worden gegeven op dit moment omdat kinderen niet naar school kunnen dat neemt veel volume van je vaste internet. 

Ik weet er moet niks en dat de providers het doen uit geste voor deze moeilijke periode te overbruggen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (3)
56 ANTWOORDEN 56
gc73gc
Ervaren verkenner

@davyvdp als dat geval is, dan is de suggestie van de originele post van @patrick2 zeker meer dan welkom.

0 pluimen
mbbs1024
Veteraan verkenner

Wat mij betreft zouden extra belminuten nuttiger zijn dan extra mobiele data.

- De regering raadt mensen aan om thuis te blijven, extra mobiele data is dus niet nodig.
   Deze geste lijkt me eerder een publiciteitsstunt om te laten zien dat ze ook iets doen
   in deze corona tijden.

- De regering raadt ook aan om bezoek bij bejaarden te vermijden, omdat zij het grootste
   risico lopen op overlijden door het coronavirus.
   Vele bejaarden hebben enkel een vaste telefoonlijn en een TV aansluiting,
   en zijn dus aangewezen op telefonische kontakten.

patrick2
Wijze
Wijze

@mbbs1024  ik begrijp heel goed wat je bedoeld maar de meeste abonnementen bij Orange hebben onbeperkt bellen. Maar goed begrijp ook voor diegene die een lager abonnement hebben kan ik in komen ja Go light heeft 90 belminuten en daar ben je rap over moest je elke dag even naar oma of opa of wie dan ook in het rustoord willen bellen nu ze geen bezoek kunnen en mogen ontvangen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


stefke1974
Veteraan verkenner

Inderdaad. Volledig met je eens

 

bij ons heeft orange snelheid beperkt naar 10mbps omdat we over de limiet van 750gb zitten door opnieuw downloaden van games op 2 nieuwe consoles. Alsook netflix etc...

ze zeggen piekuren maar in het weekend is er geen onderscheid en is het overdag ook beperkt. Bij mijn weten is weekend ook daluren.

kids zijn nu thuis door corona en kunnen hierdoor niet gamen op hun console 

 

dit gaat een leuke week worden voor de kids...

 

unlimited is duidelijk geen unlimited. En idd love klanten blijven in de kou staan

vorige provider deed hier niet moeilijk over en geven blijkbaar meer aan hun klanten in deze periode.

 

Josette
Wijze
Wijze

Het zou heel mooi zijn,

dat de leden die een abonnement hebben ook een toegift krijgen.

We zouden Orange zeer dankbaar zijn!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen