annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geste van Orange in verband met het Corona virus

Topic gestart op: 15-03-20 13h47

Antwoorden: 56 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Geste van Orange in verband met het Corona virus

@Totem  onlangs hebben jullie maatregelen genomen in verband met het Corona virus om een steentje bij te dragen en mensen te helpen. Dat wil zeggen dat jullie elke prepaid klant , zakelijk en prive , gratis 5 GB geven. Daarin is mij opgevallen dat de vaste abonnementen en de Love packs niet mee doen met deze goede actie. Ik begrijp wel dat niet alles moet en jullie doen het als een geste wat ik een mooi gebaar vindt maar denk dat de vaste abonnementen en Love packs ook niet in de kou mogen staan. Deze mensen zullen ook thuis moeten werken , kinderen blijven thuis weer andere zijn ziek thuis of uit eigen veiligheid. De vraag is dan ook waarom verlagen jullie de download volumes niet net als telenet als geste geeft. Dus 2 GB verbruiken en 1 GB aanrekenen. En voor de gsm abonnementen niet wat gratis extra data tot cheetah bijvoorbeeld. Het volume van 750 GB in de piek uren voor vast internet zal je snel aanzitten moest je thuis werken of heel de dag films kijken met Netflix. Maar denk ook aan lessen die online worden gegeven op dit moment omdat kinderen niet naar school kunnen dat neemt veel volume van je vaste internet. 

Ik weet er moet niks en dat de providers het doen uit geste voor deze moeilijke periode te overbruggen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (3)
56 ANTWOORDEN 56
robbiedog
Gewaardeerd verkenner

@Totem Komt hier ergens van Orange een uitleg over? Of is dit gewoon een discussie die nu in doveman's oren valt. Voor mij als IT-er is mijn internet nu écht wel essentieel om klanten die van thuis moeten werken echt een must. Denk dat dit anders voor een pak van jullie klanten overschakelen uit noodzaak zal worden...

Bedankt voor jullie antwoord! 

Gregory
Wijze
Wijze

Een Go Unlimited is niet duurder dan een Arend @Lulieta 

Je hebt dan 30 GB aan volle snelheid ipv 20.   Wel geen Coyote en Cloud meer

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/abonnementen

 

 

Lulieta
Gewaardeerd verkenner

@Gregory  Thx!!  Ik bekijk het eens 🙂

Gregory
Wijze
Wijze

@LulietaLet op: geen Coyote noch Orange Cloud meer.  Na je overstap naar Unlimited is er geen weg terug

raksha28
Aspirant verkenner

Hier hetzelfde met een Flybox. De verbruikslimieten in de piekuren zijn niet zo hoog (15+35 Gb), dus nu met thuiswerk gaan we daar zeer vlug aan zitten.

Hopelijk volgt Orange het voorbeeld van Telenet, Scarlet en Proximus.

Leden met de meeste pluimen