Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-03-20 13h47
Antwoorden: 56 antwoorden
@Totem onlangs hebben jullie maatregelen genomen in verband met het Corona virus om een steentje bij te dragen en mensen te helpen. Dat wil zeggen dat jullie elke prepaid klant , zakelijk en prive , gratis 5 GB geven. Daarin is mij opgevallen dat de vaste abonnementen en de Love packs niet mee doen met deze goede actie. Ik begrijp wel dat niet alles moet en jullie doen het als een geste wat ik een mooi gebaar vindt maar denk dat de vaste abonnementen en Love packs ook niet in de kou mogen staan. Deze mensen zullen ook thuis moeten werken , kinderen blijven thuis weer andere zijn ziek thuis of uit eigen veiligheid. De vraag is dan ook waarom verlagen jullie de download volumes niet net als telenet als geste geeft. Dus 2 GB verbruiken en 1 GB aanrekenen. En voor de gsm abonnementen niet wat gratis extra data tot cheetah bijvoorbeeld. Het volume van 750 GB in de piek uren voor vast internet zal je snel aanzitten moest je thuis werken of heel de dag films kijken met Netflix. Maar denk ook aan lessen die online worden gegeven op dit moment omdat kinderen niet naar school kunnen dat neemt veel volume van je vaste internet.
Ik weet er moet niks en dat de providers het doen uit geste voor deze moeilijke periode te overbruggen.
Het is een orange shop in Oostakker maar vind geen informatie zou deze nog open zijn in de Carrefour denk je?
Zonet op de facebook pagina van Orange!
🟧 𝗢𝗿𝗮𝗻𝗴𝗲 𝘂𝗽𝗱𝗮𝘁𝗲 🟧
▶ 5 GB extra voor al onze mobiele abonnees.
Omdat het nu belangrijk is om makkelijk in contact te blijven met je familie, je vrienden, je collega’s, … geven we je 5 GB mobiele data. We activeren deze automatisch vanaf 25 maart en deze zijn 31 dagen geldig. Meer info volgt de komende dagen via sm s.
Opgelost dus 🙂
Klopt! Ik zit intussen bijna aan mijn max van 20GB in mijn Arend pakket. De WiFi werkt niet altijd naar behoren waardoor ik vaak op 4G over moet schakelen. Denk ook aan ons aub!
@Lulieta, ik zat elke maand over die 20GB bij mijn arend abonnement. Nu over geschakeld naar GO unlimited en nu heb ik alvast 30GB. Dit kan voor jou misschien ook een oplossing zijn om te overwegen. Natuurlijk staat dit los van de vraag naar een tegemoetkoming mbt het corona virus.
@Jens_DR ik vind €40/maand eigenlijk al wel mooi voldoende. Ben reeds 11j en 9 klant en al zo vaak van abo veranderd. Normaal zit ik er nooit over, maar de WiFi gaat soms niet snel genoeg en nu we allemaal al enkele dagen binnen zitten schakel ik dan al eens wat sneller over op 4G om m’n ding te doen. Ik geloof wel dat na deze hele heisa 20GB terug meer dan voldoende zou moeten zijn 😊