annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geste van Orange in verband met het Corona virus

Topic gestart op: 15-03-20 13h47

Antwoorden: 56 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Geste van Orange in verband met het Corona virus

@Totem  onlangs hebben jullie maatregelen genomen in verband met het Corona virus om een steentje bij te dragen en mensen te helpen. Dat wil zeggen dat jullie elke prepaid klant , zakelijk en prive , gratis 5 GB geven. Daarin is mij opgevallen dat de vaste abonnementen en de Love packs niet mee doen met deze goede actie. Ik begrijp wel dat niet alles moet en jullie doen het als een geste wat ik een mooi gebaar vindt maar denk dat de vaste abonnementen en Love packs ook niet in de kou mogen staan. Deze mensen zullen ook thuis moeten werken , kinderen blijven thuis weer andere zijn ziek thuis of uit eigen veiligheid. De vraag is dan ook waarom verlagen jullie de download volumes niet net als telenet als geste geeft. Dus 2 GB verbruiken en 1 GB aanrekenen. En voor de gsm abonnementen niet wat gratis extra data tot cheetah bijvoorbeeld. Het volume van 750 GB in de piek uren voor vast internet zal je snel aanzitten moest je thuis werken of heel de dag films kijken met Netflix. Maar denk ook aan lessen die online worden gegeven op dit moment omdat kinderen niet naar school kunnen dat neemt veel volume van je vaste internet. 

Ik weet er moet niks en dat de providers het doen uit geste voor deze moeilijke periode te overbruggen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (3)
56 ANTWOORDEN 56
mbbs1024
Veteraan verkenner

@Gregory   dat zijn allemaal dingen die ik niet nodig heb.  

Ik zou tijdelijk willen omschakelen naar een hoger abonnement om meer belminuten te hebben om in deze corona tijden naar mijn moeder, die enkel een analoge telefoon heeft, te kunnen bellen, maar dan kan ik niet meer terug naar mijn originele abonnement als dit voorbij is.

Jens_DR
Ervaren verkenner

@mbbs1024 ik zie niet in waarom dit niet gewoon zou lukken? 

Gewoon na dit alles een telefoontje naar de klantendienst en die zetten alles weer naar je oude abonnement, zonder kosten. De tijden dat telecom operatoren ons konden vast leggen met abonnementen is ondertussen al even voorbij 😉 enkel als je een gsm bij je abonnement neemt moet je opletten. 

0 pluimen
mbbs1024
Veteraan verkenner

Dat zal niet lukken, je kan de oude abonnementen niet meer bestellen, enkel nog de nieuwe.
Als ik dus nu omschakel naar een nieuw hoger abonnement, kan ik niet meer terug naar mijn oude love pack met kolibrie GSM abonnement.

Jens_DR
Ervaren verkenner

Dat klopt wel, maar met de nieuwe abonnementen krijg je alvast meer voordelen dus het overwegen waard? 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@mbbs1024 

Je kan steeds van tariefplan wijzigen. Het klopt wel dat je niet terug kan naar de oude formules.

Maar is dat een probleem voor u? Hetgeen je definitief kwijt bent van uw oude abo is het abo bij Coyote en de Orange Cloud. Indien je deze twee zaken niet gebruikt is er geen enkele reden om terug te keren naar het oude abo; Je kan dan gerust overgaan op een van de nieuwe formules en later opnieuw verlagen naar een abo van de nieuwe formule.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen