Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-06-21 15h00
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Totem wat wil zeggen nog 7 maand getrouwheidsperiode resterend moet ik dan van abonnement veranderen of zo of hoe gaat dat in zijn werk .
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb je misschien een foon gekocht aan verminderde prijs met daaraan verbonden je elke maand iets meer abo betaalt (en daar dan ook extra GB voor krijgt)? De fameuze "Smart Data".
Indien ja, dan is dat heel normaal, die periode bedraagt 24 maanden. Nadien stopt die extra bijdrage (en de extra GB) en betaal je gewoon verder uw abo.
Waarom is dat belangrijk? Omdat , wanneer je binnen die 24 maanden, opnieuw een ander toestel wil aanschaffen met diezelfde voorwaarden, of uw abo stopzetten (om gelijk welke reden), je eerst het vorige toestel in één keer moet aflossen.
@Cdt24801 Ja heb een nieuwe gsm 📱 gekocht en ik kreeg een korting . En verplicht te betalen via domiciliering mijn abonnement is go intense en betaal 30 euro per maand .15Gb onbeperkt bellen naar alle netwerken.onbeperkt sms en mms…prijs is zonder promotie of voordeel .korting wordt op factuur toegepast staat er . Dus wordt er 9 euro afgetrokken van mijn abonnement . Veronderstel dat dat dan zal stoppen . Stef .En het dan gewoon 30 euro of ander abonnement wordt als ik dat wil klopt dat een beetje 🤏 .Zou ook niet eerlijk zijn midden een abonnement en een nieuwe gsm aanschaffen het abonnement stopzetten . Dan moet je het toestel volledig betalen. Wou een abonnement veel gemakkelijker . Denk 🤔 dat je er op zit mag ik dan aanduiden opgelost .Stefke
fijne avond en dikke meeviel 😉😉
@Cdt24801 Geen aflossing heb alles betaald van de gsm 📱.
9 euro minder betalen zoals ik al zei dat ze van mijn factuur **bleep** .(dus minder te betalen) .Dat is een korting dat ik kreeg als ik de gsm kocht . Daarom als mijn contract na 7 maanden eindigt, ik de volledige 30 euro zal moeten betalen 💰. . Dus geen smartdata. Tenzij ik verander van abonnement . Dat kan ik nog doen .Alleen zoals ik ook al vermelde verplicht domiciliering dat was het . En contract tekenen ✍️. En Extra korting op de gsm . Is het nu duidelijk genoeg voor jou Stef .
fijn dag 👋
Ok @Tinneke2 , dat is duidelijk. Van die formule had ik wel nog niet gehoord.
Ik heb weet van deze formules:
Van andere formules heb ik geen weet. Maar ik ben dan ook geen Orange medewerker hé, gewone klant, ik weet niet alles van Orange 😋
@Cdt24801 Het was geen dure gsm 📱 . .Daar geef ik mijn geld niet aan hoor .
En zo zie je maar dat je soms ook nog kan bijleren hè 😉.
Ik geef toe dat ik nog alle dagen bij leer . Hoevoud ik ook mag worden . Zal altijd bij leren hoor .
Heb je misschien een foon gekocht aan verminderde prijs met daaraan verbonden je elke maand iets meer abo betaalt (en daar dan ook extra GB voor krijgt)? De fameuze "Smart Data".
Indien ja, dan is dat heel normaal, die periode bedraagt 24 maanden. Nadien stopt die extra bijdrage (en de extra GB) en betaal je gewoon verder uw abo.
Waarom is dat belangrijk? Omdat , wanneer je binnen die 24 maanden, opnieuw een ander toestel wil aanschaffen met diezelfde voorwaarden, of uw abo stopzetten (om gelijk welke reden), je eerst het vorige toestel in één keer moet aflossen.
@Cdt24801 Ja heb een nieuwe gsm 📱 gekocht en ik kreeg een korting . En verplicht te betalen via domiciliering mijn abonnement is go intense en betaal 30 euro per maand .15Gb onbeperkt bellen naar alle netwerken.onbeperkt sms en mms…prijs is zonder promotie of voordeel .korting wordt op factuur toegepast staat er . Dus wordt er 9 euro afgetrokken van mijn abonnement . Veronderstel dat dat dan zal stoppen . Stef .En het dan gewoon 30 euro of ander abonnement wordt als ik dat wil klopt dat een beetje 🤏 .Zou ook niet eerlijk zijn midden een abonnement en een nieuwe gsm aanschaffen het abonnement stopzetten . Dan moet je het toestel volledig betalen. Wou een abonnement veel gemakkelijker . Denk 🤔 dat je er op zit mag ik dan aanduiden opgelost .Stefke
fijne avond en dikke meeviel 😉😉