annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Go Extreme

Topic gestart op: 14-11-21 09h04

Antwoorden: 36 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Go Extreme

OPGELOST

Ik heb gelezen dat het tariefplan Go Unlimited niet meer zal bestaan , deze zal omgedoopt worden tot Go Extreme , verschil is dat je 60 GB aan volle snelheid gaat krijgen en dan pas daarna trager .

Wat ik mij afvraag wat met de mensen die nu de Go Unlimited Special Edition hebben ? blijven wij dit dan ook houden aan 30euo per maand? Word het voor ons dan Go Extreme Special Edition? graag meer info hierover!

@Totem @MustafaY 

 

Groeten,

bigM

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste @Anonymous @patrick2 ,

Ik kan alleen maar zeggen dat het momenteel het volgende is qua concurrentie:
(los van deals eerste X maanden)

Base:  €40 -> 25GB (verder onbeperkt lagere snelheid)
Telenet (ONE) €66 -> 40GB (verder onbeperkt lagere snelheid) + Internet
Proximus: €43 -> 35 GB (Verder onbeperkt lagere snelheid) OF €50 onbeperkt

Onze Go Unlimited momenteel is:
€40 -> 30GB (waarvan velen hem aan €31 hebben (LOVE of +2)


Mijn vraag naar jullie, waar zouden jullie als klanten tevreden mee zijn?

Groeten,

Tom
Orange Shop Medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

36 ANTWOORDEN 36
Nschepers
Aspirant verkenner

Inderdaad. Heb het laten aanpassen via de chat. Alvast bedankt voor de uitleg! Gr

Anonymous
Niet van toepassing

Eigenlijk verwees Go Extreme naar het tariefplan van de concurrent Proximus met hun Mobilus Unlimited Premium , maar dit is blijkbaar aangepast naar niet echt onbeperkt mobiel internet , waarom weet ik niet .

Nu is het ook wel tof , voor de zelfde prijs dubbel zoveel GB's en in de toekomst kan het nog altijd hoger gaan als 5G er zou komen , persoonlijk denk ik dat de naam Unlimited terug zou komen als 5G er is.

Tis wel zeker dat Orange weer vooruit loopt op de rest ( buiten Proximus  Mobilus Unlimited Premium wat wel 50 euro per maand kost ! ) met hun 60GB en daarna trage snelheid, Mobile Vikings nog altijd maar 20GB ook daar moet ik eens mee lachen.

 

Groeten,

bigM

Lotus-3C
Veteraan verkenner

Op de de website nog niet maar in de app is de naam ondertussen al aangepast naar GO Extreme. Veel mensen kloegen dat Unlimited niet echt Unlimited is gezien de fair use policy van 30Gb. Ik niet direct maar sommige mensen zullen wss wel echt elke maand hun 30Gb vol krijgen en dus aan trage snelheid moeten verder werken wat eigenlijk toch een beetje een soort van block is en dus niet echt Unlimited is. Met nu dubbel zoveel data te geven maar vooral de naam te veranderen gaan ze altijd met die block werken want volgens mij hebben ze de naam Unlimited gewoon later terug nodig om aan weer een duurder tarief echt Unlimited aan te bieden. Vb zonder snelheidsverlaging en eventueel enkel daarin 5G. Zo kan men weer een duurder abbo creëren en tegelijkertijd downgraden ze de huidige Unlimited abbo’s door nu wel serieus wat data te geven maar nooit de echte Unlimited van vb zonder problemen 100Gb te gaan gebruiken.

En 60Gb is heel veel maar wat veel is voor iemand is weinig voor een ander. Wat 5Gb in het jaar 2006 vb heel veel was is nu in 2021 niet veel meer door steeds grotere bestanden aan foto’s en video’s. Feit blijft dat de snelheid omlaag gaat en dat er dus altijd een soort limiet is. Naam Unlimited moest volgens mij terug vrij komen om later echt Unlimited te kunnen aanbieden in de vorm van een ander abbo tegen een duurder tarief. Mijn mening.

P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo @Anonymous , Allereerst bedankt voor het markeren als een oplossing !! voor alle deelnemers aan het onderwerp ben je cool en aardig !!
Nu is dat ook gaaf, voor dezelfde prijs twee keer zoveel GB en in de toekomst zouden we nog meer kunnen hebben met 5G zoals je net schreef !!!.
Voor nu klopt het dat we nog niet echt alles weten over deze nieuwe formule, maar het is nu al gaaf!!
Fantastisch weekend.
Met vriendelijke groeten.
door @Anonymous ⚜️.

Anonymous
Niet van toepassing

@Anonymous 

Het is bekend gemaakt -> https://corporate.orange.be/nl/news-medias/go-unlimited-wordt-go-extreme-en-biedt-60gb-maand <- .

Blij dat mijn info juist was 🙂 .

 

Groeten,

bigM

Leden met de meeste pluimen