annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Go Plus krijgt een boost!

Topic gestart op: 24-07-20 14h47

Antwoorden: 20 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Go Plus krijgt een boost!

Ugh iedereen!

Totem heeft geweldig nieuws voor jou! Het Go Plus-tariefplan krijgt een boost. Je profiteert van 8 GB data vanaf 24/07.

Dit voordeel is voor jou, of je nu een zelfstandige, particuliere of nieuwe klant bent!

Heb je nog geen Go Plus, aarzel niet om dit tariefplan te activeren via jouw voorkeurskanaal (klantenzone, website, winkels, klantendienst). Als je al Go Plus hebt, geniet je automatisch van deze boost.

Moge de geest van de stam je vergezellen,

Totem

Labels (2)
20 ANTWOORDEN 20
Josette
Wijze
Wijze

@Totem  maar als je van abonnement verandert

ben je wel je Orange Cloud kwijt toch? 🤔

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  ik gebruik ook andere alternatieven voor Cloud opslag. Heb Google foto's en i-cloud en een eigen cloud thuis op een server. Maar niet iedereen heeft een server staan dus zijn er andere alternatieven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  wij hebben nu Koala net zoals @Gregory  schrijft.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  dan kan je natuurlijk daar nog bij blijven geen probleem hoor. Maar moest je toch willen over gaan dan weet je dar er andere alternatieven zijn. Moest je hulp nodig hebben bij bepaalde dingen kan je dat altijd vragen geen probleem hoor. Maar het is aan jullie de beslissing natuurlijk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Dat is het nadeel @Josette voor mensen die Orange Cloud gebruiken. 😕
Ik gebruik Onedrive (1TB) dat zit in mijn Office abonnement.

Leden met de meeste pluimen