Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-07-20 14h47
Antwoorden: 20 antwoorden
Ugh iedereen!
Totem heeft geweldig nieuws voor jou! Het Go Plus-tariefplan krijgt een boost. Je profiteert van 8 GB data vanaf 24/07.
Dit voordeel is voor jou, of je nu een zelfstandige, particuliere of nieuwe klant bent!
Heb je nog geen Go Plus, aarzel niet om dit tariefplan te activeren via jouw voorkeurskanaal (klantenzone, website, winkels, klantendienst). Als je al Go Plus hebt, geniet je automatisch van deze boost.
Moge de geest van de stam je vergezellen,
Totem
@Josette ik gebruik ook andere alternatieven voor Cloud opslag. Heb Google foto's en i-cloud en een eigen cloud thuis op een server. Maar niet iedereen heeft een server staan dus zijn er andere alternatieven.
@Josette dan kan je natuurlijk daar nog bij blijven geen probleem hoor. Maar moest je toch willen over gaan dan weet je dar er andere alternatieven zijn. Moest je hulp nodig hebben bij bepaalde dingen kan je dat altijd vragen geen probleem hoor. Maar het is aan jullie de beslissing natuurlijk.
Dat is het nadeel @Josette voor mensen die Orange Cloud gebruiken. 😕
Ik gebruik Onedrive (1TB) dat zit in mijn Office abonnement.